اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

انقلاب اسلامی نیازمند فعالیت افراد توانمند در مفاهیم اسلامی و قرآنی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: انقلاب اسلامی امروز نیازمند حضور و فعالیت افراد توانمند در مفاهیم اسلامی و قرآنی است.

انقلاب اسلامی نیازمند فعالیت افراد توانمند در مفاهیم اسلامی و قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مینو اصلانی اظهار داشت: کشور امروز در شرایط ویژه از نظر داخلی و بین‌الملل به سر می‌برد و با این همه هجمه‌ای که بر علیه انقلاب اسلامی وجود دارد نیاز به افراد توانمند در مفاهیم اسلامی و قرآنی به شدت احساس می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در برهه‌ای از زمان قرار داریم که اوج هجمه‌ها، تهدیدها و تهاجم فرهنگی بر علیه اعتقادات و ارزش‌های انقلابی ما در جریان است، بنابراین وظیفه تک تک افراد مومن و معتقد در جامعه این است که با تلاش خود آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را حفظ کنند.

این مسئول ادامه داد: یکی از راه‌های مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان این است که تلاش کنیم تا قرآن کریم از مهجوریت خارج شده و مفاهیم ارزشمند و انسان‌ساز آن در سطح جامعه جاری و ساری شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه عمل به قرآن کریم موجب می‌شود تا زندگی افراد در مسیر تکامل و خوشبختی قرار بگیرد، افزود: عمل‌کننده به احکام قرآن دچار روزمرگی نشده و اعمال و رفتار افراد به سمت اصلاح و تکامل به پیش می‌رود.

اصلانی گفت: مسلمانان دارای بزرگترین نعمت یعنی کلام انسان‌ساز خداوند هستند و در صدر اسلام زمانی بود که کسی تصور انتشار مبانی اسلام را با وجود تهدیدها و تحریم‌های شدید دشمنان نمی‌کرد ولی همان گونه که می‌بینیم این معجزه الهی در زمان کنونی هرساله هزاران نسخه به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه و چاپ می‌شود تا در اختیار روشن ضمیران قرار بگیرد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول