اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل انجام شد

وداع مردم قروه با فرزند برومند انقلاب/ تشییع پیکر شهید ولی‌الله احمدی

مردم ولایی و انقلابی شهرستان قروه، دقایقی قبل با پیکر مطهر ستوان سوم پاسدار، شهید ولی‌الله احمدی وداع کردند.

وداع مردم قروه با فرزند برومند انقلاب/ تشییع پیکر شهید ولی‌الله احمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شهید ولی‌الله احمدی از نیروهای مخلص لشگر 22 بیت المقدس، در سال 1364 در روستای بهارلو از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشود که دیروز در ارتفاعات شاهو کامیاران بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از سال‌های گذشته، به همراه 3 نفر از پاسداران دلاور سپاه بیت‌المقدس کردستان، به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

این شهید گرانقدر دارای یک فرزند پسر است و فرزند دوم وی تا چند روز دیگر دیده به جهان خواهد گشود، اما هیچ گاه دست نوازش پدرانه را احساس نخواهد کرد.

مردم ولایی قروه با سردادن شعارهای انقلابی پیکر مطهر این شهید والامقام را از مقابل سپاه این شهرستان تا میدان اتحاد تشییع و پس از اقامه نماز، برای خاکسپاری تا زادگاهش مشایعت کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در جمع شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید اظهار کرد: شهادت برترین درجه کمال و شکوهمندانه‌ترین مرگی است که هر مجاهد راه حقی آن را آگاهانه و با افتخار بر می‌گزیند و به زندگی پس از مرگ بهترین معنی و زیبائی و جلال را می‌بخشد.

ابراهیم حسینی شهادت را نهایت حماسه و ایثار و نهایت آروزی تمامی رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: شهید با شهادت خود فریاد رسای اسلام را بر سر مستکبران فرود می‌آورد.

وی با بیان اینکه شهادت مایه عزت مسلمین است تصریح کرد: شهید به معنای واقعی کلمه احیا کننده این معناست.

وی عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را  ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و افزود: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی که حاصل تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن است، تنها با تبعیت محض از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر اهداف نورانی و آموزه‌های شهدا امکان‌پذیر خواهد بود.

حسینی حضور مردم و مسئولین در مراسم تشییع این شهید گرانقدر را بیانگر میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: ملت ما با شهادت عزت ابدی را برای خود رقم زده است و هیچ‌گاه از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرد، برنخواهند گشت.

وی از شهید احمدی به عنوان فردی مخلص و متعهد و درس آموخته مکتب امام حسین(ع) یاد کرد و گفت: وی دارای روحیه یک مجاهد واقعی فی‌سبیل‌الله بود که با شهادت خود به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

حسینی با بیان اینکه شهید احمدی یکی از سخت‌ترین مشاغل لشگر 22 بیت‌المقدس را برای خود انتخاب کرده بود افزود: این شهید گرانقدر به عنوان تخریب چی در سخت‌ترین ماموریت‌ها پیشتاز بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس افزود: وی هنگامی که از آلوده بودن منطقه شاهو به مین‌های برجا مانده از فعالیت‌های تروریستی گروهک‌های معاند در سال‌های گذشته آگاه شد، برای پاکسازی این منطقه عازم شد که در همین ماموریت به شهادت رسید.

حسینی پیام شهدا را تاسی به سیره آن‌ها و تداوم راه روشنگر این عزیزان عنوان کرد و گفت: خواسته اصلی همه شهدا عمل به قرآن و معارف اسلامی و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز اصل ولایت‌فقیه است. 

انتهای پیام/79009/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول