اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولین شهرستان؛

دفتر نشست‌های راهبردی بیجار افتتاح شد

دفتر نشست‌های راهبردی بیجار پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

دفتر نشست‌های راهبردی بیجار  افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، دبیر دفتر نشست‌های راهبردی بیجار ظهر امروز در مراسم افتتاح این دفتر  اظهار کرد: این دفتر اتاق فکری برای تبادل افکار و ارئه نظرات و ایده‌های کارشناسانه در حوزه‌های مختلف است.

محمد محسنی خاطرنشان کرد: این دفتر با هدف برنامه‌محوری و محوریت شعار سال (حماسه سیاسی و اقتصادی)، هدف‌گذاری گفتمان‌ها و حرکت، بهره‌گیری از نظرات نخبگان و مشخص کردن مسیر حرکتی شهرستان بیجار  تشکیل و از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: تشکیل نشست‌هایی پیرامون مسائل راهبردی مربوط به این شهرستان با حضور محققین، صاحب‌نظران، اساتید دانشگاهی، روحانیون و نخبگان علمی و فرهنگی از مهم‌ترین اهداف تشکیل دفتر نشست‌های راهبردی بیجار است.

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی بیجار از تشکیل کمیته علمی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و تشکل‌های مردم‌نهاد و پژوهشی در این دفتر خبر داد و گفت: کار ثبت‌نام از 4 ماهه گذشته در این دفتر آغاز شده و تا کنون تعداد زیادی از نخبگان و افراد اهل فکر و ایده زیادی در این دفتر ثبت‌نام کرده‌اند.

محسنی از این دفتر به عنوان بازوی فکری برای مدیران نام برد و بیان داشت: هدف از بیان مسائل و مشکلات در این دفتر رفع نقاط ضعف بوده و کسی قصد تخریب و یا زیرسوال بردن کسی را در آن ندارد.

وی افزود: تنها هدف تشکیل این دفتر گردآوردن نخبگان در کنار هم و استفاده از ایده‌ها و نظرات کارشناسانه آنها به منظور رفع مشکلات و ایجاد بسترهای توسعه است.

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی بیجار با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ایران نظام حکیمانه‌ است، تصریح کرد: نظام الهی ما بر اساس دیدگاه‌ها و ساختارهای عقلانی شکل گرفته و همین امر موجب شده تصمیم‌گیری‌های اساسی آن نیز بر اساس مشارکت گسترده نخبگان جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول