اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراموشی یک وزیر برای تکمیل یک وعده

آقای عباسی! فاز نخست که قبلا هم افتتاح شده بود

آقای عباسی فراموش کرده که تعهدشان تکمیل کامل ورزشگاه نقش جهان بود نه فقط فاز اول آن.

آقای عباسی! فاز نخست که قبلا هم افتتاح شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با وجود گذشت چندین سال از خلف وعده مسئولان برای راه‌اندازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان همچنان برخی از مسئولان بر طبل ناباروری خود در اجرای پروژه‌های نیمه تمام با افتخار می‌کوبند تاحدی که وزیر ورزش و جوانان امروز در بازدید از ورزشگاه نقش جهان گفت: فاز نخست ورزشگاه نقش‌جهان طبق قول ما تکمیل شده و کار چندانی ندارد، اما حضور من در این ورزشگاه برای آن بود که کار ساخت ورزشگاه توقفی پیدا نکند.

همچنین وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید حضور من در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان تبلیغی نبوده و بعید می‌دانم که کسی بی‌انصافی کرده و این کار بزرگ را نمایشی بداند و نمی‌خواهم بگویم کسی اینگونه فکر می‌کند، اما این صحبت‌های امروز وزیر جای تامل بسیاری دارد.

اینکه وزیر می‌گوید تعهداتمان را در تکمیل فاز نخست ورزشگاه نقش جهان به خوبی انجام دادیم حرفی به طور کامل جدید است چرا که هیچ‌گاه به یاد نمی‌آوریم که چنین صحبت‌هایی در مورد تکمیل تنها فاز نخست ورزشگاه نقش جهان از سوی مسئولان دولت گذشته به زبان آورده شده باشد.

هر چه با خودمان فکر می‌کنیم تنها به این نتیجه می‌رسیم که این ورزشگاه مگر جزو پروژه‌های مهر ماندگار نبوده که می‌بایستی تا پایان دولت دهم به طور کامل به بهره‌برداری برسد پس این سخن وزیر که ما به تعهدمان در مورد تکمیل فاز نخست ورزشگاه عمل کردیم در این مقطع زمانی چه معنایی می‌تواند داشته است.

آقای وزیر چنان پیروزمندانه از تکمیل فاز اول ورزشگاه صحبت می‌کند که به شک می‌افتیم تمام قول دولت دهم تنها تکمیل فاز نخست ورزشگاه بوده تا مردم اصفهان فراموش کنند که قرار بوده این ورزشگاه به طور کامل افتتاح شود.

سال‌هاست که مردم اصفهان در انتظار تکمیل این پروژه نفرین شده هستند و به این صحبت‌ها عادت کرده‌اند، اما بهتر است حداقل جناب وزیر برای مردم نیز اندکی شعور قائل می‌شدند و فکر نمی‌کردند تمام تعهد دولت تکمیل فاز اول ورزشگاه بوده است.

آقای عباسی فاز اول این ورزشگاه در گذشته نیز افتتاح شده بود و محض یادآوری حتی بازی‌های لیگ نیز در آن انجام می‌شد پس صحبت در مورد تکمیل فاز اول و بالیدن به آن نمی‌تواند حرف منطقی و درستی باشد.

عباسی که به پایان دوران وزارتش رسیده می‌گوید امیدوارم حضور من در اصفهان را تبلیغاتی ندانند، اما حضور وی در اصفهان آن‌ هم با توجه به اینکه عمر دولت دهم به پایان رسیده و در شرایطی که به طور عملی هیچ کار دیگری از سوی مسئولان ورزش دولت گذشته بر نمی‌آید چه معنایی به جز این می‌تواند داشته باشد.

در جایی که مسئولان حتی دیگر از اعلام تاریخ دقیق افتتاح این پروژه نیز سخن به میان نمی‌آورند و از آن واهمه دارند چنین صحبت‌هایی تنها موجب ناراحتی بیشتر مردم اصفهان می‌شود.

امیدواریم مسئولان در جایی که به هر دلیل نتوانستند این پروژه مهر ماندگار را که می‌باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رساندند را به سرانجام برسانند حداقل در صحبت‌های خودشان نیز به گونه‌ای صحبت نمی‌کردند که گویا باید به آنها لقب سردار فاتح را بدهیم و کار و عملکرد به ظاهر موفق آنها به زعم خودشان را تمام شده تلقی کنیم و به آنها بابت وعده‌هایی که عملی نشده آفرین بگوییم.

انتهای پیام/63020/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول