اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فنی جام رمضان فوتسال ساری خبر داد

قهرمانی دانشکده کشاورزی و بانک رفاه در جام رمضان ساری

مسئول فنی برگزاری جام رمضان فوتسال ساری از قهرمانی تیم‌های دانشکده کشاورزی و بانک رفاه در جام رمضان ساری خبر داد.

قهرمانی دانشکده کشاورزی و بانک رفاه در جام رمضان ساری

محمد اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات جام رمضان ساری در دو رده کارکنان اداری و آزاد برگزار شد که در پایان تیم‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در رده کارکنان و بانک رفاه در رده آزاد با برتری مقابل حریفان قهرمان شدند.

وی ادامه داد: مسابقات جام رمضان ساری یادواره شهدای ورزشکار با شرکت 64 تیم در رده آزاد و 18 تیم در رده کارکنان زیر نظر هیئت فوتبال استان و شهرستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

مسئول فنی برگزاری جام رمضان فوتسال ساری خاطرنشان کرد: پس از 27 بازی در رده کارکنان، تیم‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت گاز، سازمان نظام مهندسی، صنایع کیک و کلوچه تندیر به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند که به ترتیب تیم‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت گاز، سازمان نظام مهندسی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی درباره نتایج رده‌های آزاد اظهار داشت: در رده آزاد هم پس از انجام 61 بازی تیم‌های بانک رفاه، کانون مهندسان، شهدای کوا بهشهر و تیم طلا و جواهر جونیان به مرحله پایانی راه یافتند.

اسماعیل‌پور ابراز داشت: پس از انجام مسابقات در مرحله نهایی تیم بانک رفاه استان پس از غلبه بر تیم کانون مهندسان به مقام قهرمانی و در دیدار رده‌بندی نیز تیم شهدای کوا بهشهر پس از پیروزی بر تیم طلا و جواهر جونیان به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول