اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان با شکوه جام رمضان کیش

کیمیاگر، آقای گل فوتسال جهان را حذف کرد

مسابقات فوتسال جام رمضان کیش با قهرمانی تیم "کیمیا توریست" تشکیل شده از بازیکنان لیگ برتری در پی پیروزی در فینالی نفس‌گیر مقابل "صاروج" و کسب مقام سومی تیم "سورینت" به پایان رسید.

کیمیاگر، آقای گل فوتسال جهان را حذف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش پس از حدود یک‌ماه رقابت تنگاتنگ بین 41 تیم جام رمضان امسال کیش، دو تیم "کیمیا توریست" و "صاروج" با برتری مقابل حریفان خود به فینال رسیدند تا تکلیف قهرمان این مسابقات از بین دو تیمی که بیشترین و کمترین پیشینه حضور در این مسابقات را داشتند، مشخص شود.

اولین حضور "کیمیا توریست" در جام رمضان کیش از همان ابتدای کار نشان از این داشت که تیمی برگرفته از جمعی فوتسالیست لیگ برتری قهرمانی در این بازی‌ها را نشانه رفته است و بازی کاملا تاکتیکی این تیم مزید بر علت شود تا این ذهنیت تبدیل به واقعیت شود.

این تیم قهرمان برای کسب جام کار آسانی نداشت چرا که در نخستین‌بازی مرحله حذفی مقابل "جامعه بازاریان" که آقای گل فوتسال جهان را در اختیار داشت، قرار گرفت و البته با ارائه یک بازی کاملا فکورانه با نتیجه خفیف سه بر دو به برتری رسید و گلزنی شمسایی در این بازی را بی‌اثر کرد.

از سوی دیگر تیم با سابقه صاروج هم با در اختیار گرفتن چند فوتسالیست حرفه‌ای و البته اتکا به داشته‌های بومی خود نتایج خوبی را کسب کرد و در بازی نیمه نهایی "بهزیستی" را پشت سر گذاشت و به فینال این مسابقات رسید.

بازی فینال با استقبال بسیار خوب تماشاگران روبرو شد و دو تیم با انگیزه‌ای مضاعف پای به میدان مسابقه گذاشتند و با سوت شروع بازی صحنه‌های زیبایی بر روی دروازه دو تیم خلق شد و هواداران دو تیم با هر صحنه‌ای که دروازه‌ها تهدید شدند، به وجد آمده و تیم خود را تشویق کردند اما نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم هم این روند ادامه داشت تا اینکه 10 دقیقه پایانی بازی نتیجه نهایی رقم خورد به گونه‌ای که ابتدا صاروج با یک گل پیش افتاد و با درخواست وقت استراحت تیم کیمیا توریست ورق بازی برگشت و این تیم علاوه بر جبران گل خورده، گل برتری را هم در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه به ثمر رساند و با حفظ همین نتیجه جام قهرمانی را تصاحب کرد.

در بازی رده‌بندی نیز "سورینت" با شکست "بهزیستی" مقام سوم را از آن خود کرد تا "بابک زنجانی" مالک متمول این تیم دست خالی از این مسابقات خارج نشود.

رئیس هیئت فوتبال کیش در گفت‌وگوی کوتاه با خبرگزاری فارس کیش برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان این جزیره را مطلوب توصیف کرد و گفت: جام رمضان امسال نسبت به گذشته از نظر کمی و کیفی رشد داشته است.

انتهای خبر/88003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول