اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

توسعه مرکز درمانی بزرگترین مجتمع پتروشیمی آروماتیک جهان

مرکز درمانی بزرگترین مجتمع پتروشیمی آروماتیک جهان بازسازی شد.

توسعه مرکز درمانی بزرگترین مجتمع پتروشیمی آروماتیک جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آغاز عملیات بازسازی و توسعه مرکز درمانی پتروشیمی نوری، اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت در حمایت از محیط پیرامونی اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام داده و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

مهرداد حسین‌زاده افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایت‌مندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: پتروشیمی نوری از مراکز مهم پتروشیمی در سطح کشور و جهان است و افزایش کیفیت خدمات درمانی در این مجتمع امری لازم است.

مسئول مرکز درمانی پتروشیمی نوری نیز بیان کرد: پتروشیمی نوری (برزویه) یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی جهان است که با توجه به نوع عملیات آن (تولید مواد آروماتیک)توسعه و بازسازی مرکز درمانی این مجتمع از حدود 6 ماه قبل آغاز شد.

محمد صادق زارع گفت: فضای قبلی درمانگاه به‌ویژه در بخش اورژانس بسیار کوچک بود و همچنین امکان رسیدگی به مصدومین حوادث سوختگی که نیاز به شستشو و پانسمان دارند، در آن فراهم نبود که با انجام طرح توسعه علاوه بر افزایش فضای اورژانس، 2 اتاق نیز برای واحدهای تغذیه و مشاوره و روانشناسی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی در این منطقه استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول