اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مطالبات معوقه پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرداخت مطالبات معوقه کارکنان و پرسنل بیمارستان‌های این استان به‌زودی خبر داد.

مطالبات معوقه پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن بهبودی ظهر امروز در جشن بزرگ ایثار با حضور خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر شاغل در دانشگاه علوم پزشکی در محل مرکز آموزشی‌درمانی الزهرا (س) این شهر، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی موجب می‌شود تا جامعه از نقایص دور شده و به کمال برسد.

وی با اشاره به اینکه حضور ایثارگران و جانبازان شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی گیلان سبب مباهات است، گفت: بالغ بر 60 نفر از کارمندان، معاونان و روسای بخش‌های مختلف دانشگاه از جامعه بزرگ ایثار و جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان انقلاب اسلامی را یک الگوی بین‌المللی معرفی کرد و افزود: شکوفایی و حفظ انقلاب اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی مردان و زنان ایران زمین محقق شد.

وی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را یکی دیگر از نمونه‌های ایثار دانست و یادآور شد: حرکت در مسیر ایثار به معنای حرکت در مسیر همدلی، خداجویی و از خودگذشتگی است.

بهبودی درباره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری و برنامه‌ریزی مثمرثمر تمام همکاران توانست به تیپ یک ارتقا یابد.

وی ایجاد دانشکده‌های علوم پزشکی شامل دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، داروسازی و... را از جمله اقدام‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان ذکر کرد.

بهبودی، با بیان اینکه اکنون 23 مرکز تحقیقاتی در گیلان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: ارتقای علمی ‌ـ پژوهشی و آموزشی و افزایش نیروهای تخصصی و فوق تخصصی از جمله اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی، راه‌اندازی و تکمیل بیمارستان‌های ناتمام، تلاش برای کاهش مرگ و میر مادران باردار، جلوگیری از مرگ و میر کودکان زیر پنج سال، ارتقای اورژانس‌ها و ارتقای علمی‌پژوهشی اعضای هیئت علمی را از جمله برنامه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در گیلان به موضوع پزشک خانواده در استان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش روستایی بحث پزشک خانواده به صورت کامل اجرایی شده است و در تلاش هستیم تا این مهم در شهرهای استان نیز محقق شود.

وی، ایجاد و راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در منطقه حاجی‌آباد رشت را یک اقدام موثر در بهبود خدمات رسانی ذکر کرد.

به گفته بهبودی، در کلینیک حاجی‌آباد پزشکان متخصص و فوق تخصص با دریافت تعرفه‌های ناچیز دولتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی، پرداخت مطالبات معوقه پرسنلی و بیمارستان‌ها را از جمله اقدام‌های دانشگاه علوم پزشکی در چند روز آینده عنوان کرد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته با معاون راهبردی رئیس جمهور در دولت دهم و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده مطالبات معوقه کارکنان و پرسنل بیمارستان‌های استان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2300/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول