اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

موتورسیکلت 5 نفر را روانه بیمارستان کرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت:‌ بر اثر تصادف کامیون و موتورسیکلت پنج نفر مجروح شدند که وضعیت سه نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

موتورسیکلت 5 نفر را روانه بیمارستان کرد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: ساعت 5 و 40 دقیقه بامداد در محور دلیجان ـ نیزار یک دستگاه خودروی سواری واژگون شد که بر اثر وقوع این حادثه سه نفر مجروح شدند که با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از وقوع حادثه دیگری در ساعت 9 و 50 دقیقه صبح خبر داد و افزود:‌ بر اثر تصادف تریلی و موتورسیکلت در میدان 72 تن دو نفر به شدت مجروح شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه خبر داد و افزود: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی حادثه خیابان اراک را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر سقوط از موتورسیکلت سه نفر مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی از واژگونی یک دستگاه سواری در جاده کهک خبر داد و بیان داشت: بر اثر وقوع این حادثه دو نفر مصدوم شدند که وضعیت آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در نخستین ساعات بامداد امروز نیز در بلوار خداکرم بر اثر برخورد سواری با جدول پنج نفر مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم واژگونی یک دستگاه خودروی سواری را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ بر اثر وقوع این حادثه در بلوار پیامبر اعظم (ص) چهار نفر مصدوم شدند که دو نفر آنان در محل مورد درمان قرار گرفتند و دو نفر دیگر به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/78005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول