اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

جهان کنونی جهان فوق ارتباطات است/ ما به جهاد سایبری نیاز داریم

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهان کنونی جهان فوق ارتباطات است، گفت: ما به جهاد سایبری نیاز داریم.

جهان کنونی جهان فوق ارتباطات است/ ما به جهاد سایبری نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت استانی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: جهان کنونی یک جهان فوق ارتباطات و اطلاعات در زمینه ارتباطات الکترونیک است و تاکنون هیچ‌گاه انسان‌ها این همه خودشان را نزدیک به یکدیگر احساس نمی‌کردند.

وی افزود: انسان در شبکه‌های پیچیده‌ ارتباطات خودش را محصور و محبوس نمی‌کند و سعی می‌کند در عرصه‌های مختلف اطلاعات لازم به دست آورد و به همین خاطر عصر کنونی عصر ارتباطات الکترونیکی است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: جهان سلطه با استفاده از این ابزار که محصول علم و فناوری (IT) است، به دنبال مدیریت و معماری اندیشه‌های جهانی است.

وی اذعان داشت: جهان سلطه با ایجاد اتاق فکرها و کرسی‌های نظریه‌پردازی به دنبال آن است که ساختار فکری و فردی افراد دیگر جوامع را تغییر دهد و جوامع خودمحور را محور خود قرار دهد.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: تمام ماهواره‌ها و ترمینال‌های ارتباطی در دست صهیونیست‌ها به دنبال اطلاعات شخصی و علمی، برنامه‌های دانش هسته‌ای و دانشمندان این دانش هستند تا بتوانند مدیریت آن را به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی روزانه بیش از 2 هزار ساعت برنامه پخش می‌کند، ابراز کرد: در فضای سایبری و جنگ نرم ما با یک جنگ تمام عیار با دشمن روبه‌رو هستیم که قصد دارد افراد و جامعه ما را در ابعاد اعتقادی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ضعیف کند.

امام جمعه بوشهر، جوانان و دانشجویان بسیجی را سرمایه‌های اصلی ایران و پاره‌ی تن نظام جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: شما جوانان باید در دفاع مقدس سایبری با اعتقاد قلبی در عرصه مبارزه حضور داشته باشید.

صفایی‌بوشهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ما در معرض طوفان بنیان‌کن جنگ نرم هستیم که باید حوزه و دانشگاه در کنار هم با وحدت و انسجام و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با زیاده‌خواهان مقابله کنند.

وی در پایان خطاب به دانشجویان طرح ولایت یادآور شد: شما جوانان وظیفه تحصیل و تهذیب تا حد نظریه‌پردازی، دین‌مداری و ولایت‌مداری را بر دوش دارید و بر اخلاق و ایمان، تقوا و اعتقادات خود بیفزائید تا از صراط مستقیم خارج نشوید.

مرحله پنجم طرح ولایت استانی با شرکت بیش از 200 دانشجوی بسیجی مراکز آموزش عالی استان بوشهر به مدت 10 روز در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول