اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان سرایان خبر داد

رشد 20 درصدی جمع‌آوری فطریه در سرایان

رئیس بهزیستی شهرستان سرایان با اشاره به رشد 20 درصدی جمع‌آوری فطریه و کفاره در شهرستان سرایان گفت: حدود 15 میلیون ریال فطریه و پنج میلیون ریال کفاره در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

رشد 20 درصدی جمع‌آوری فطریه در سرایان

سید مصطفی مهرداد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه اظهار داشت: تعداد 10 پایگاه در سطح شهرستان سرایان وجوه فطریه و کفاره مردم این شهرستان را جمع‌آوری کردند.

وی با بیان این‌که در هر پایگاه چهار صندوق وجود داشته است، ادامه داد: این صندوق‌ها شامل، صندوق جمع‌آوری فطریه عام، فطریه سادات، کفاره عام و کفاره سادات بوده است.

رئیس بهزیستی شهرستان سرایان گفت: 20 نفر خارج از سازمان نیز در جمع‌آوری فطریه و کفاره با این اداره همکاری داشته‌اند.

مهرداد با اشاره به رشد 20 درصدی جمع‌آوری فطریه و کفاره در شهرستان سرایان نسبت به سال قبل متذکر شد: امسال حدود 15 میلیون ریال فطریه و پنج میلیون ریال کفاره در سطح شهرستان سرایان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه مبارک رمضان طرح میهمانی خدا در بهزیستی شهرستان سرایان برگزار شده است که در این طرح حدود 40 میلیون ریال از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

اطعام 1000 نفر در طرح میهمانی خدا در سرایان

رئیس بهزیستی شهرستان سرایان از تهیه و توزیع 150 بسته غذای گرم در پنج نقطه از شهرستان سرایان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: توزیع 30 سبد غذایی و اطعام یک‌هزار نفر از روستاییان شهرستان سرایان از دیگر برنامه‌های بهزیستی در ماه مبارک رمضان بوده است.

مهرداد اظهار داشت: مجموع مددجویان بهزیستی شهرستان سرایان یک‌هزار نفر اعم از مستمر و غیرمستمر هستند.

انتهای پیام/69019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول