اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

مجمع نمایندگان مازندران به امور خانه مطبوعات توجه ویژه‌ای دارد

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از مطبوعاتی‌ها و خبرنگاران به عنوان مشاوران امین نام برد و گفت: مجمع مطمئناً به امور مربوط به خبرنگاران و خانه مطبوعات توجه ویژه‌ای دارد.

مجمع نمایندگان مازندران به امور خانه مطبوعات توجه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امشب به مناسبت روز خبرنگار حسین نیاز‌آذری، دبیر مجمع نمایندگان مازندران به اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از خانه مطبوعات مازندران بازدید کرد.

در این بازدید ایرج نیاز‌آذری، رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران، علوی، مسئول واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهدوی، مسئول روابط عمومی و علی‌نژاد مسئول حراست ارشاد مازندران، نیاز‌آذری، دبیر مجمع نمایندگان مازندران را همراهی کردند.

در این نشست رضا برمکی، رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات مازندران با تشکر از اقدام دبیر مجمع نمایندگان مازندران از بازدید از خانه مطبوعات اعلام کرد: حدود 600 نفر از فعالان رسانه در مازندران زیر پوشش خدمات حمایتی و رفاهی خانه مطبوعات مازندران هستند.

وی از خانه مطبوعات مازندران به عنوان مرکز تصمیم‌گیری و منابع فکری اصحاب رسانه با کمک خود خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات یاد کرد و بیان داشت: در آستانه روز خبرنگار، به دلیل اینکه فرارسیدن این روز با عید فطر مصادف شده است بزرگداشت روز خبرنگار و اصحاب مطبوعات را به آخر هفته بعد موکول کردیم.

برمکی با تشکر از مدیریت ارشد استان مازندران و استاندار مازندران برای کمک به بزرگداشت روز خبرنگار از تلاش و مساعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری مازندران تشکر و قدردانی کرد.

وی با اعلام قول مساعد استاندار مازندران برای کمک به خرید ساختمان خانه مطبوعات در استان، عنوان کرد: استاندار مازندران امسال قول داد تا علاوه بر کمک به برگزاری مراسم روز خبرنگار در مازندران که هر ساله با پرداخت مبلغی به عنوان هدیه محقق می‌شود، برای خرید ساختمان مطبوعات، مبلغی را اختصاص دهند.

رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات مازندران از کمک‌های فکری و معنوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز بابت برگزاری مراسم روز خبرنگار در سال جاری قدردانی کرد.

حسین نیاز‌آذری، دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست تصریح کرد: در عصر حاضر که دهکده اطلاعات نام گرفته است نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ است.

وی با تأکید بر اینکه مردم در عرصه‌های سیاسی سنگ تمام گذاشتند، اضافه کرد: تمام برنامه‌های ما باید در مسیر خدمت به مردم باشد.

نیاز‌آذری از مطبوعاتی‌ها و خبرنگاران به عنوان مشاوری امین نام برد و خاطرنشان کرد: مجمع مطمئناً به امور مربوط به خبرنگاران و خانه مطبوعات توجه ویژه دارد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول