اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در «کارگاه آموزشی تغذیه تکمیلی نوزاد» مطرح شد

مثبت‌اندیشی و آرامش مادران در دوران شیردهی

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، «کارگاه آموزشی تغذیه تکمیلی نوزاد» برگزار شد و در آن به مثبت‌اندیشی و آرامش مادران در دوران شیردهی تاکید شد.

مثبت‌اندیشی و آرامش مادران در دوران شیردهی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کارگاه آموزشی یک‌روزه تغذیه تکمیلی نوزادان پس از شش ماهگی، ظهر امروز و با همکاری واحد آموزش بهداشت خانواده و سوپر وایزر مامایی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور افزون بر 25 مادر دارای نوزاد بالای شش ماه برگزار شد، جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید رجایی گچساران و کارشناسان بهداشت خانواده صنعت نفت این شهرستان نیز حضور داشتند.

کارشناس مسئول تغذیه بیمارستان صنعت نفت گچساران در این کارگاه مطالب آموزشی پیرامون نحوه تغذیه صحیح نوزاد پس از شش ماهگی و زمان آغاز تغذیه تکمیلی نوزاد را ارائه کرد.

غلامحسین طیبی‌نژاد در این جلسه بر اهمیت تغذیه کودکان زیر شش ماه تأکید کرده و توجه هر چه بیشتر مادران شیرده در این زمینه را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: تغذیه مناسب کودکان بعد از شش ماهگی موضوعی بسیار مهم بوده که مادران باید در زمینه نحوه صحیح و اصولی تغذیه کودکان خود آگاهی‌های لازم را کسب کرده و با مشاوره با متخصصان و کارشناسان، توصیه‌های لازم را به کار گیرند.

کارشناس ارشد روانشناسی بیمارستان صنعت نفت گچساران نیز در این جلسه در زمینه مثبت‌اندیشی و آرامش در دوران شیردهی مطالبی عنوان کرد.

مسئول بهداشت خانواده صنعت نفت گچساران نیز در این زمینه با اشاره به اهداف برگزاری این کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی بیان کرد: این کارگاه آموزشی در ادامه روند برگزاری کلاس‌های آموزشی واحد بهداشت خانواده صنعت نفت گچساران برگزار شده است.

جمیله حمیداوی ابراز داشت: این آموزش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به طور مستمر و به صورت هفتگی و ماهانه با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

وی ارائه مشاوره های مستمر به مادران باردار و شیرده را از دیگر برنامه‌های و فعالیت‌های واحد بهداشت خانواده صنعت نفت گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/82014/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول