اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قصرقند صورت می‌گیرد

اجرای نظام دوری و دوره‌ای (3-3-3-3) در 30 درصد مدارس شهرستان قصرقند

رئیس آموزش و پرورش قصرقند گفت: در سال تحصیلی 93-92 نظام دوری و دوره‌ای (3-3-3-3) در 30 درصد از مدارس شهرستان قصرقند به اجرا در خواهد آمد.

اجرای نظام دوری و دوره‌ای (3-3-3-3) در 30 درصد مدارس شهرستان قصرقند

عبدالمجید تاجی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند اظهار داشت: نظام 3-3-6 بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که یک سال از اجرای آن در شهرستان قصرقند می‌گذرد باعث رشد آموزشی در منطقه شده است.

رئیس آموزش و پرورش قصرقند افزود: در سال تحصیلی 93-92 نظام دوری و دوره‌ای (3-3-3-3) در 30 درصد مدارس شهرستان قصرقند به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل افت تحصیلی در مدارس دخترانه قصرقند، ازدواج زودرس دانش آموزان دختر است که منجر به ترک تحصیل آنان می‌شود.

تاجی اذعان داشت: با توجه به این که ازدواج‌ها به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و روستایی بوجود می‌آید، درصدد هستیم از طریق امامان جمعه و شوراهای اسلامی شهر و روستا خانواده‌ها را از اهمیت آموزش آگاه سازیم تا در آینده از ترک تحصیل زود هنگام دانش آموزان جلوگیری شود.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول