اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی اعلام کرد

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی مسکن‌های مهر خوی

فرماندار خوی گفت: مسکن‌های مهر شهرستان خوی از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار هستند.

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی مسکن‌های مهر خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مساکن مهر خوی در قالب 16 تعاونی و به تعداد یک‌هزار و 860 واحد در خوی در حال اجرا است که در حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات ساخت از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تعاونی‌های واقع در سایت ولیعصر از سال 87 و سایت امام کندی از اواخر سال 89 اقدام به اخذ پروانه کرده‌اند و در سال 90 آغاز به عملیات آماده‌سازی و اجرای بلوک‌ها کرده‌اند.

فرماندار خوی با بیان این‌که در حال حاضر سه تعاونی شامل هفت فاز یک با 128 واحد، آب و فاضلاب با 48 واحد و 88 واحد از عدالت گستر افتتاح شده است، ادامه داد: تعاونی آب و فاضلاب به تعداد 48 واحد تقسیط اقساط شده و تعاونی هفت فاز یک نیز مراحل اداری خود را برای تقسیط طی می‌کند.

وی اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر یک به تعداد 176 واحد، مهر چهار به تعداد 134 واحد و مهر کارگری سه به تعداد 32 واحد و جمعاً 347 واحد آماده افتتاح هستند.

عماری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج تعاونی شامل تعاونی مهر یک، مهر محلی چهار، مهر هفت فاز یک، مهر کارگری سه و شرکت تعاونی مسکن مهر آب و فاضلاب به پیشرفت فیزیکی صددرصد رسیده است.

وی ادامه داد: در حدود هفت تعاونی نیز شامل تعاونی مهر محلی دو، مهر محلی سه، مهر محلی شش، مهر محلی هفت فاز دو، مهر محلی هشت، مهر محلی عدالت گستر و مهر محلی توحید بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی تعاونی‌ها ما بین 50 درصد تا 80 درصد در حال اجرای پروژه‌های خود هستند.

عماری یادآور شد: در محل سایت امام کندی به غیر از کاربری‌های مسکونی که در حال احداث است کاربری‌های عمومی از جمله کاربری فضای سبز به مساحت 22 هزار و 853 مترمربع، فضای فرهنگی دو هزار و 832 مترمربع، آموزشی چهار هزار و 865 مترمربع، تجاری چهار هزار و 796 مترمربع، ورزشی 6 هزار و 298 مترمربع، مذهبی سه هزار و 316 مترمربع، درمانی و بهداشتی پنج هزار و 246 مترمربع و تاسیسات شهری چهار هزار و 649 مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که کاربری‌های عمومی فوق در مالکیت اداره اوقاف بوده و طی جلسه‌ای مقرر شد کاربری‌های عمومی بدون اخذ عوارض به ادارات متولی واگذار شده و کاربری تجاری نیز توسط اداره اوقاف تا مهر ماه سال‌ جاری اقدام به اخذ پروانه ساختمانی کند.

عماری عنوان کرد: تعاونی‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد دارند باید اقدام به اخذ پایان کار کنند با توجه به این‌که وام تسهیلات ساخت این تعاونی‌ها به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

فرماندار خوی افزود: بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها در خوی بانک مسکن و تجارت است.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول