اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

4 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی آماده بهره‌برداری هستند

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بهره‌برداری چهار هزار واحد مسکن مهر در آینده نزدیک خبر داد.

4 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی آماده بهره‌برداری هستند

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روند پیشرفت فیزیکی مساکن مهر در آذربایجان غربی در حالت کلی چندان رضایت‌بخش نیست که با این وجود 4 هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف استان آماده بهره‌برداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از وجود مشکلاتی در روند پیشروی مساکن مهر در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: به عنوان مثال عدم همکاری برخی سازمان‌ها در ارائه خدمات زیرساختی به این واحدهای مسکونی سبب کند شدن روند اجرایی این طرح‌ها در استان شده است.

محبت‌خواه کم‌کاری و عدم مدیریت مناسب برخی تعاونی‌های مسکن مهر را دلیل دیگر بروز اختلافات و مشکلات در اجرای سریع مساکن مهر در استان عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر در کشور بیش از 71 درصد است، گفت: با توجه به اینکه مساکن مهر استان در مجموع از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، مساکن مهر استان ما زیر متوسط کشوری پیشرفت داشته‌اند که لازم است برای تسریع در روند اجرایی آنها در راستای رفع مشکلات موجود اقدام شود.

محبت‌خواه در این میان مساکن مهر شهر ارومیه را پائین‌تر از متوسط استانی اعلام و تصریح کرد: مساکن مهر شهر ارومیه تاکنون 64 ممیز پنج دهم درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که باید برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم مبذول شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشروی مساکن مهر در شهرستان‌های بوکان، اشنویه و میاندوآب، درصد پیشرفت فیزیکی مساکن مهر این شهرستان‌ها را بالاتر از متوسط استان اعلام کرد و متذکر شد: مساکن مهر این شهرستان‌ها به طور تقریبی، به ترتیب از 94، 93 و 92 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

این مسئول از آماده افتتاح بودن 4 هزار واحد مسکن مهر در استان خبر داد و اذعان داشت: این واحدها در چهار سایت خوی، بوکان، ارومیه و میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسند که حدود 624 واحد در میاندوآب، 472 واحد در بوکان، 362 واحد در خوی و 208 واحد در ارومیه به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/61006/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول