اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

دستگاه‌ها به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدمات ندهند

معاون فرماندار آمل گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدمات ارائه دهند.

دستگاه‌ها به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدمات ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه ساخت‌وسازهای غیرمجاز این شهرستان با بیان اینکه توجه جدی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ماه‌های اخیر رشد یافته است، اظهار داشت: تلاش شده است با تشکیل کارگروه‌هایی نسبت به تخریب برخی این ساخت‌وسازها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی ساخت‌وسازها دستگاه رضایت نداشته‌اند، یادآور شد: در این زمینه دستگاه‌های نظارتی باید دقت بیشتری داشته باشند.

رسولی با اعلام اینکه دستگاه‌های خدمات رسان نباید به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدمات بدهند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها باید برای ارائه خدمات از بخشداری‌ها استعلام بگیرند.

وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت دهیاران نیز برای مقابله با این معضل باید صورت گیرد، گفت: باید نظارت بر دهیاران بیشتر شود تا در صورت تخلف این دهیاران برکنار شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت و ساز در خارج از بافت شهری و روستایی بیشترین معضل به شمار می‌رود، افزود: در این زمینه حضور و نظارت بیشتر دستگاه‌ها می‌تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر تمامی دستگاه‌ها به وظایف خود در این زمینه عمل کنند دیگر شاهد این امر نخواهیم بود، گفت: این نظارت‌ها تخلفات را کاهش می‌دهد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول