اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد عنبرآباد:

خبرنگاران جنوب کرمان انتقاد سازنده می‌کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: خبرنگاران جنوب کرمان متملق نیستند و جایی که مسئولان کم‌کاری می‌کنند، انتقاد کرده و بستگی به مسئولان دارد که انتقادپذیر باشند.

خبرنگاران جنوب کرمان انتقاد سازنده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، عباس امیری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل نیست، یک حرفه مقدس و خطیر است.

وی با بیان اینکه خبرنگار با توجه به اهمیت کارش باید خود را وقف این حرفه کند، افزود: کار خبرنگار آگاهی دادن به مردم یک جامعه است و این اطلاعاتی که به مردم می‌دهد، مسیر را برای آنها مشخص می‌کند، در واقع رسانه‌ها به مسئولان کمک می‌کنند، مسیر را اشتباه نروند.

امیری با اشاره به زوایای شخصیت یک خبرنگار خوب تصریح کرد: صداقت لازمه کار یک خبرنگار است، خصلتی که مشترک بین هنرمند و خبرنگار است، این ویژگی وقتی در یک خبرنگار وجود داشته باشد رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: کنجکاوی، پرسش‌گری و برقرار کردن یک ارتباط خوب و مناسب با مردم از دیگر مشخصات یک خبرنگار خوب و موفق است که باید در این عرصه مورد توجه قرار داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنبرآباد گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک خبرنگار داشتن استقلال رأی است، خبرنگاران جنوب کرمان متملق نیستند و جایی که مسئولان کم‌کاری می‌کنند، انتقاد کرده و بستگی به مسئولان دارد که انتقاد‌پذیر باشند.

امیری بیان داشت: هدایایی که امروز به خبرنگاران تقدیم می‌شود ناچیز است، اما به رسم یاد‌بود اهدا می‌شود و امیدواریم هر روز بهتر از گذشته در راستای اعتلای فرهنگ منطقه کار شود.

وی ابراز داشت: برگزاری یادواره شهید خبرنگار اسماعیل عمرانی به دلیل بروز برخی مشکلات مالی به تأخیر افتاد، اما در سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول