اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا عنوان کرد

تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران قزوین

فرماندار بویین زهرا با اشاره به اینکه تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران باید در تمام طول سال تداوم یابد، گفت: سهم خبرنگاران در نکوداشت ارزش‌ها، تحولات و جریان‌ها، نقشی ویژه و حساس است.

تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی پیش‌ از ظهر امروز در جشن روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران باید در تمام طول سال تداوم یابد، اظهار کرد: سهم خبرنگاران در نکوداشت ارزش‌ها، تحولات و جریان‌ها نقشی ویژه و حساس است.

احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه به اهمیت روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: در قرآن کریم از قلم یاد شده است و نگارش و تحریر امری مقدس و مؤکد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سیر صعودی و چشمگیر نگارش پس از انقلاب اسلامی افزود: از بدو انقلاب اسلامی شاهد حضور جهادگران عرصه رسانه و تصویر در کشور و تجربه تلخ و شیرین این قشر بوده‌ایم و این گروه تاریخ زنده ایران اسلامی را به تصویر کشیده‌اند.

فرماندار بویین زهرا به تشریح ایثار، فداکاری و شجاعت هشت ساله رزمندگان در دفاع مقدس به عنوان برگ زرین انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز داشت: خبرنگاران با روایت این رخدادهای معنوی و الهی سهم عظیمی را در ماندگاری و به یاد ماندنی کردن این رخدادها تاکنون داشته‌اند.

احمدی به نقش رسانه‌های متعهد و ارزشی در حفظ سیره جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: سیدمرتضی آوینی جزو معدود خبرنگاران متعهد و انقلابی بود که توسط رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به سید شهدای اهل قلم لقب گرفت و روایت فتح و ده‌ها برنامه دیگر نمونه محصولات تقدیمی وی به هنر انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/77005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول