اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

خبرنگاران در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه نقش کلیدی دارند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: خبرنگاران در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه نقش کلیدی و محوری دارند و در این عرصه نیز تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

خبرنگاران در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار کاظم مجتبایی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه امنیتی و انتظامی با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مردم باید قدر زحمات خبرنگاران را بداند و این قشر زحمتکش را مورد تمجید قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری حرفه‌ای سخت و تعیین کننده است بیان کرد: پلیس بر اساس موقعیت و مأموریت‌هایی که دارد بر خود فرض می‌داند که از زحمات این قشر پرتلاش تقدیر و تشکر داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه خبرنگاران در قم اخبار پلیس را صادقانه و به صورت متقن منعکس می‌کنند بیان کرد: ما خود را موظف به ارتباط دائمی می‌دانیم و انتظار داریم که خبرنگاران نیز در انتشار اخبار در کنار سرعت، دقت و امانت‌داری را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت آرامش روانی در جامعه بیان کرد: خبرنگاران در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه نقش کلیدی و محوری دارند و در این عرصه نیز تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

مجتبایی به نقش رسانه‌ها در ایجاد آرامش و ثبات اشاره کرد و گفت: رعایت صداقت، دقت و امانتداری در این عرصه برای تنویر افکار عمومی امری ضروری به شمار می‌رود و خبرنگاران نیز صادقانه و مخلصانه همراه پلیس بوده‌اند.

وی برقراری ارتباط با رسانه‌ها را مایه افتخار دانست و ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار بیان کرد: از خبرنگاران نیز انتظار داریم که اخبار صحیح و دقیق را از پلیس مطالبه کنند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس در سال جاری نسبت به ایجاد امنیت هوشمند تاکید کرد: در این راستا تعداد دوربین‌های کنترل ترافیک و پایش تصویری به دو برابر افزایش یافته است و در تلاش هستیم که در نقاط حساس هرچه بیشتر امنیت هوشمند را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول