اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندهی انتظامی استان قم

خبرنگاران حوزه امنیتی و انتظامی در قم تجلیل شدند

فرماندهی انتظامی استان قم به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در عرصه انتشار اخبار حوزه امنیتی و انتظامی تقدیر کرد.

خبرنگاران حوزه امنیتی و انتظامی در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد صادقی در این مراسم که پیش از ظهر امروز در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در تنویر افکار عمومی تصریح کرد: خبرنگاران در ارتقاء آگاهی و اطلاعات آحاد جامعه نقش مهمی بر دوش دارند.

وی ثمره کار خبرنگاران را تسریع حرکت جامعه به سوی قله‌های دانش و علم دانست و یادآور شد: ناجا خود را مرهون تلاش‌ها و زحمات جامعه خبری قم می‌داند.

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در طول سال گذشته 38 نفر از خبرنگاران استان بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی داشته‌اند بیان کرد: علاوه بر انتشار اخبار ناجا، از توان خبرنگاران در عرصه انجام عملیات روانی و آموزش همگانی نیز بیشترین بهره را برده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این مراسم از چهار رسانه به صورت شاخص تجلیل به عمل می‌آید بیان کرد: روزنامه‌های ایمان، شاخه سبز و 19 دی و همچنین خبرگزاری فارس در طول چهار ماه نخست امسال بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند.

صادقی افزود: روزنامه ایمان در مدت یاد شده 166 خبر، روزنامه شاخه سبز 145 خبر، خبرگزاری فارس 81 خبر و روزنامه 19 دی 54 خبر را منتشر کرده‌اند.

وی ضرورت اهتمام هرچه بیشتر رسانه‌ها به آموزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید با ارتقاء آگاهی‌های عمومی آحاد جامعه را نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه کرده تا کمتر شاهد بروز حوادث، جرائم و اتفاقات ناگوار باشیم.

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه بین نیروی انتظامی و جامعه رسانه‌ای قم ارتباط، تعامل و هماهنگی بسیار خوبی برقرار شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم که در نتیجه این تعامل شاهد آسایش و امنیت هرچه بیشتر مردم قم باشیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در عرصه امنیتی و انتظامی تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول