اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز‌های تعطیل و پایانی هفته صورت می‌گیرد

فعالیت 2 پایگاه آتش‌نشانی برای نجات حادثه‌دیدگان کوه صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در روز‌های تعطیل و پنج‌شنبه و جمعه‌های هر هفته دو پایگاه آتش‌نشانی اصفهان برای نجات حادثه‌دیدگان در کوه صفه اصفهان مستقر و فعالیت می‌کنند.

فعالیت 2 پایگاه آتش‌نشانی برای نجات حادثه‌دیدگان کوه صفه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فردی با تماس با دفتر خبرگزاری فارس خبری را مبنی بر تلاش‌های ویژه آتش‌نشانی برای نجات حادثه‌دیدگان کوه اعلام کرد.

نجات‌یافته از حادثه کوه صفه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان از تمام تلاش و توان خود برای کمک و نجات حادثه‌دیدگان در کوه صفه استفاده می‌کنند.

مجتبی سرندی با اشاره به اینکه 68 سال سن دارم و بیشتر قله‌های ایران را فتح کرده‌ام، اظهار کرد: روز جمعه هفته گذشته پشت کوه‌های کوه صفه دچار حادثه شدم و مسیر عبور خود را گم کردم و در مسیر بیراهه گرفتار شدم.

وی به فعالیت ویژه نیرو‌های آتش‌نشانی برای نجات خود اشاره کرد و ادامه داد: اما نیرو‌های آتش‌نشانی پس از مطلع شدن از این حادثه، با زبان روزه و در هوای گرم تمام تلاش خود را برای کمک به من به کار گرفتند و پس از چندین ساعت تلاش این افراد در ساعت دو بعد از ظهر نجات یافتم و زندگی امروز خود را مدیون تلاش‌های این سازمان هستم.

بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه آتش‌نشانی اصفهان از تمام تلاش و توان خود برای کمک و نجات حادثه‌دیدگان در کوه صفه استفاده می‌کند، اظهار کرد: هر هفته حوادث بسیاری در کوه صفه اصفهان اتفاق می‌افتد و امداد‌گران کوه فعال در این سازمان نسبت به نجات حادثه‌دیدگان اقدام می‌کنند.

وی به شاخصه‌های این افراد برای نجات حادثه‌دیدگان اشاره کرد و ادامه داد: نیرو‌های آتش‌نشانی دارای فنون و استاندارد‌های بین‌المللی هستند و از این استاندارد‌ها برای فعالیت در عملیات امداد و نجات استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در روز‌های تعطیل و پنج‌شنبه و جمعه‌های هر هفته دو پایگاه آتش‌نشانی اصفهان برای نجات حادثه‌دیدگان در کوه صفه اصفهان مستقر و فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت چهار تا شش نفر نیروی آتش‌‌نشانی در هر عملیات امداد و نجات اشاره کرد و افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی از افرادی هستند که دوره‌های آموزشی بین‌المللی را به عنوان امداد‌گران کوهستان گذرانده‌اند.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول