اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کمک نیروهای نجات غریق

زن مسافر از خطر غرق شدن در گرداب بن نجات یافت

فرماندار شهرستان بن گفت: به کمک نیروهای نجات غریق زن مسافر از خطر غرق شدن در گرداب بن به سرعت رهایی یافت.

زن مسافر از خطر غرق شدن در گرداب بن نجات یافت

حبیب‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد:  نزدیک ساعت 23 دیشب زن جوانی که به همراه چند نفر دیگر در محل مجتمع تفریحی گرداب بن در حال قایق سواری بود به دلیل ترس شدید به ناگهان به درون آب پرتاب می‌شود.

وی افزود: بلا فاصله پس از اطلاع نیروهای مستقر و غریق نجات سریع وارد عمل شده و وی را در کمترین زمان ممکن نجات می‌دهند.

محمدی با اشاره به اینکه در زمان حادثه تمام مسئولان شهرستان با تماس فرماندار در محل حادثه بسیج ‌شدند گفت: مردم باید مسئولان را در کنار خود ببینند و حضور مسئولان در مواقع لازم باعث تسلی خاطر و دلگرمی به نظام و دولت می‌شود.

فرماندار شهرستان بن ادامه داد:  حضور مسئولانی مانند شهردار بن،نیروی انتظامی و شهروندان معتمد شهر موجب شد در کمتر از 30 دقیقه التهاب از بین برود و آرامش در مکان حفظ شود.

محمدی با بیان اینکه مجتمع تفریحی بن آمادگی کافی برای استقبال از گردشگران را دارد ابراز داشت: این مجتمع تحت  مدیریت شهرداری قرار دارد و با برخورداری از آب و هوای مناسب و امکانات لازم همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی پاکیزگی و داشتن امکانات بهداشتی مناسب را از نقاط قوت این مجتمع تفریحی برشمرد و اذعان داشت: در بعضی از قسمت‌‌‌های گرداب به خصوص سکوهای تعبیه شده در میان درختان نیاز به نصب چراغ‌های روشنایی دارند که هم اکنون در دست اقدام است.

این مسئول از حضور 24 ساعته  نیروهای نجات غریق در گرداب بن خبر داد و گفت:  به دلیل وجود کمپ قایق رانی  و بعد از استقرار فرمانداری شهرستان بن مقرر شد  نیروهای غریق نجات به صورت آماده باش حاضر باشند به علاوه گشت نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت در طول شبانه در محل حضور می‌یابد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول