اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول خبر داد

استقرار 7 اکیپ امداد و نجات برای خارج کردن اجساد

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از استقرار سه اکیپ غریق نجات، دو دستگاه آمبولانس و دو خودروی نجات برای خارج کردن اجساد حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول خبر داد.

استقرار 7 اکیپ امداد و نجات برای خارج کردن اجساد

علی بهزادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: به دنبال رخ دادن حادثه سقوط وانت در کانال آب جاده دزفول متاسفانه 12 شهروند خوزستانی جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: تنها بازمانده این حادثه دختر نوجوانی بود که با اقوام خود از مراسم عروسی باز می‌گشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول با تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه خاطرنشان کرد: این حادثه دردناک شنبه شب رخ داد.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول عنوان کرد: برای خارج کردن اجساد از کانال آب، سه اکیپ غریق نجات، دو دستگاه آمبولانس و دو خودروی نجات در محل حادثه مستقر شدند.

بهزادی‌پور افزود: با کاهش دبی کانال شبکه آبیاری دز که از کانال‌های درجه یک و بزرگ این شبکه است علاوه بر اجساد غرق شدگان، چهار دستگاه موتورسیکلت نیز از درون این کانال کشف شد.

وی در پایان گفت: اجساد کشته شدگان این حادثه برای انجام تشریفات قانونی به محل سردخانه پزشکی قانونی، آرامستان دزفول و نیز بیمارستان این شهر منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول