اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه دامپزشکی راور اعلام کرد

معدوم‌سازی 95 کیلوگرم فرآورده دامی در راور

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور گفت: بیش از 95 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان ضبط و معدوم‌سازی شد.

معدوم‌سازی 95 کیلوگرم فرآورده دامی در راور

حسین اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در جریان 350 مورد بازدید بازرسان این شبکه از واحدهای عرضه کننده فرآورده خام دامی در شهرستان راور، بیش از 95 کیلوگرم انواع مرغ، ماهی و گوشت قرمز ضبط و معدوم‌سازی شد.

وی افزود: عدم نگهداری در شرایط مناسب بهداشتی در مراکز عرضه و آزمایش میکروبی صورت گرفته بر روی نمونه‌ها فساد این مواد را تایید کرده است.

اسلامی بیان داشت: تمام مصرف کنندگان به منظور حفظ سلامت خود و خانواده باید فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مورد تایید دامپزشکی تهیه و به تاریخ تولید و انقضای روی محصول توجه داشته باشند و از خرید محصولاتی که خارج از یخچال نگهداری می‌شوند و یا فاقد برچسب مشخصات است، خودداری کنند.

اسلامی گفت: از ابتدای ماه مبارک با تشکیل اکیپ ویژه مشترک بازرسی با مرکز بهداشت شهرستان از فروش شیر فله در سوپرمارکت‌ها و مراکز عرضه شیر خام فاقد شیر سردکن ممانعت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمان و شبکه‌های دامپزشکی شهرستان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در این زمینه و موارد عدم رعایت موازین بهداشتی واحدهای عرضه هستند.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول