اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین خبر داد

تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دامپزشکی در قزوین

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: تجهیزات آزمایشگاهی مناسبی در قزوین تأمین شده که می‌تواند در کنترل سلامت مواد غذایی و محصولات دامی نقش مهمی ایفا کند.

تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دامپزشکی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مجید نادری اظهار داشت: دامپزشکی در حوزه خدمات دام و طیور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با سرمایه‌گذاری‌های خوب انجام شده خوشبختانه تجهیزات آزمایشگاهی مناسبی در قزوین تأمین شده که می‌تواند در کنترل سلامت مواد غذایی و محصولات دامی نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: در بخش نظارت و کنترل فعالیت‌های دامی نیز کارهای قابل توجهی در استان صورت گرفته یا در حال انجام است و در سال‌های اخیر با مدیریت منطقی هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

نادری بیان کرد: در نظارت، کنترل بیماری‌ها، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام فعالیت‌ها مناسب بوده و حمایت‌های استانداری هم در حد توان صورت گرفته و تلاش کردیم با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به ارتقای کارها و خدمات کمک کنیم.

معاون برنامه ریزی استانداری قزوین در پایان تصریح کرد: در ساختار نیروی انسانی با افزایش نیروها از 130 به بیش از 230 نفر با تقویت زیرساخت‌ها به بهبود شرایط کمک کردیم و این حمایت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول