اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرا رای می‌دهد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرای پیشنهادی دکتر روحانی رای داده و با آنها همکاری خواهد کرد.

مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرا رای می‌دهد

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به آغاز به کار دولت جدید مجلس شورای اسلامی همانند دولت‌های قبلی در کنار دولت روحانی خواهد بود و تقویت مشی اعتدالی دولت روحانی را در راستای حل مشکلات و معضلات داخلی و خارجی در اولویت قرار داده است.

وی عنوان کرد: دستیابی به جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری نیز در گرو همکاری‌های صمیمانه و کارساز قوا به ویژه دولت و مجلس است.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس افزود: اگر در یک فرایند همدلانه در‌صدد حل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور که در اثر برخی بی‌تدبیری‌های قبلی اتفاق افتاده است، اقدام شود مجلس و دولت موفق خواهد شد تا در شرایطی که انواع تحریم‌ها نیز کشور را با مشکلاتی مواجه کرده گام‌های تاثیر‌گذاری در همراهی و همگامی با دولت بردارد.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: ‌مردم با انتخاب مشی و اعتدال و پاسخ مثبت به تدبیر و امیدی که توسط دکتر روحانی ارائه شده منتظر اقدامات تاثیر‌گذار در عرصه‌های داخلی و خارجی هستند.

وی تصریح کرد: هر چند تعجیل در این انتظار شاید منطقی نباشد چرا که در هر زمینه مشکلاتی ایجاد یا تحمیل شده که باید به صورت تدریجی حل شده و این کار قطعاً نیاز به زمان دارد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در خصوص تیم کاری و کابینه دکتر روحانی مبنای مجلس در عین حفظ استقلال خود همکاری و مساعدت است تا با نیروهای مورد نظر و معرفی‌ شده‌اش امیدی که به مردم وعده داده است، تحقق پیدا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی به نظر می‌رسد اکثر وزرای پیشنهادی با اقبال نمایندگان و رای اعتماد آنها مواجه می‌شوند و تردید نکنید که در این زمینه چالش و مشکل جدی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد:‌ رویکرد این همکاری‌ها صرفاً در راستای منافع نظام، کشور و ملت بزرگ ایران است و مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرای پیشنهادی دکتر روحانی رای داده و با آنها همکاری خواهد کرد.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس یادآور شد: امیدواریم دولت جدید با تقویت نکات مثبت دولت‌های قبلی و کاهش ضعف مدیریتی سابق اقدامات موثری را در بهبود شرایط موجود انجام دهد و در توسعه مناطق محرومی چون خلخال و کوثر و استان اردبیل نقشی بی‌بدیل داشته و پر‌رنگ‌تر از گذشته انجام وظیفه کند.

تغییر استاندار در این شرایط در دستور کار نیست

جعفری بنه خلخال در خصوص تغییر استاندار اردبیل در دولت جدید اذعان داشت: هنوز این موضوع به صورت جدی مطرح نشده و بعد از رای‌آوری وزیر کشور در این زمینه می‌توان در فرصت مناسب بحث کرده و رایزنی انجام داد.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص گزینه‌های مطرح شده نیز خاطرنشان کرد: علاقمند هستم طرح مباحثی در این زمینه را به آینده موکول کنم و قطعاً در ماه‌های آینده در این زمینه مفصل‌تر بحث کرده و مصاحبه خواهم داشت.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول