اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق پرسپولیس:

اعتماد مایلی‌کهن به فوتبالیست‌های بومی صبا، زمینه‌ساز رشد فوتبال قم می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس قم گفت: اعتماد به بازیکنان بومی عضو تیم صبا توسط محمد مایلی‌کهن زمینه‌ساز رشد فوتبال قم خواهد شد.

اعتماد مایلی‌کهن به فوتبالیست‌های بومی صبا، زمینه‌ساز رشد فوتبال قم می‌شود

محمد جعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه‌ای که تیم صبای قم در دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل استقلال تهران کسب کرد، نقطه روشن این بازی برای فوتبال دوستان قمی اعتماد تحسین برانگیز مایلی‌کهن به جوان آینده‌دار فوتبال قم یعنی سید مهدی حسینی و حضور این بازیکن در ترکیب اصلی صبا مقابل قهرمان فوتبال ایران بود.

وی بیان داشت: اینکه سرمربی تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به بازیکن آینده‌دار فوتبال استان قم اعتماد می‌کند نشان از کاردانی و تجربه بالای وی در امر خطیر مربیگری است زیرا اگر این تعویض خللی در کار تیمی صبا ایجاد می‌کرد، خیلی‌ها می‌توانستند به وی ایراد بگیرند اما مایلی‌کهن با اعتمادی که همواره به جوان‌ها دارد، حسینی را در اوج حساسیت بازی به زمین مسابقه فرستاد و این بازیکن نیز مزد اعتماد مایلی کهن را با بازی خوب خود داد.

عضو سابق تیم‌های میلادی قم و پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی تیم صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اقدامی پسندیده بازیکنان کم نام و نشان اما مستعد بسیاری را به تیم صبای قم آورده و به جای بهره‌گیری از بازیکنان مطرح اشباع شده فوتبال کشور، با بها دادن به آن‌ها نقش بسزایی در تربیت نسل جدیدی در فوتبال کشورمان ایفا می‌کنند.

وی ابراز داشت: در این میان سید مهدی حسینی و دیگر بازیکنان آینده‌دار فوتبال استان قم که از بازیکنان بومی صبای قم محسوب می‌شوند، آنقدر توانایی دارند که به زودی نام قم را در بین استان‌های توانمند فوتبال کشور بلندآوازه کنند.

عابدی که در دیدار با استقلال تهران در سال 1376 زننده گل برتری تیم میلادی قم مقابل شاگردان مرحوم ناصر حجازی بود، گفت: حسینی بازیکن مستعد فوتبال قم در برابر استقلال تهران توانست با تمام توان شایستگی‌هایش را به اثبات برساند.

وی عنوان داشت: بازی خوب این بازیکن که در ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده است در کنار درخشش سید مجتبی مبینی‌پور دیگر بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال قم در فصل قبل لیگ برتر که اکنون یک بازیکن سرباز است، موجب شد تا نوجوانان و جوانانی که در رویای خود حضور در صبا را در سر می‌پرورانند، به آینده دلگرم‌تر شوند.

صبای قم در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی تهران برابر استقلال تهران به میدان رفت و با باخت یک بر صفر در جدول رده‌بندی لیگ برتر 6 امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول