اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های چهارم تا هفتم لیگ برتر

صبا به مصاف استقلال، گسترش، سپاهان و فجر می‌رود

تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار با فولاد خوزستان در چهار بازی حساس به ترتیب برابر استقلال، گسترش، سپاهان و فجر شهید سپاسی شیراز صف‌آرایی می‌کند.

صبا به مصاف استقلال، گسترش، سپاهان و فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار شد، به دلیل اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی برای انتخابی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی 2014 برزیل با توافق سازمان لیگ برتر و کادر فنی تیم ملی، ادامه بازی‌های لیگ برتر فشرده‌تر به انجام خواهد رسید.

بر این اساس تیم فوتبال صبای قم که سه‌شنبه پانزدهم مرداد ماه در دومین دیدار داخل خانه خود در لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فولاد خوزستان دیدار کرد و یک بر صفر باخت، چهار روز بعد در خارج از خانه مقابل تیم مطرح استقلال تهران صف‌آرایی خواهد کرد.

بعد از پایان دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه چهار هفته متوالی از دور رفت لیگ سیزدهم را اعلام کرد و بر اساس این برنامه، صبای قم در دو دیدار خانگی و دو میهمانی لیگ برتری‌ها حضور می‌یابد.

صبا در هفته نخست با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ملوان بندرانزلی گذشت و در هفته دوم نیز در خارج از خانه با حساب دو بر یک بر تیم فوتبال نفت تهران غلبه کرد، ضمن اینکه در هفته سوم در خانه خود با حساب یک بر صفر مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.

جدال صبا با سپاهان در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نیم فصل نخست در حالی برگزار می‌شود که صبای قم از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه نوزدهم مرداد ماه در میهمانی تیم مدعی استقلال تهران در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به میدان می‌رود.

شاگردان محمد مایلی کهن در هفته پنجم که جمعه آینده برگزار می‌شود، از ساعت 19:45 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای تیم تازه به لیگ برتر آمده یعنی گسترش فولاد تبریز و شاگردان رسول خطیبی خواهند بود.

در هفته ششم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه اول شهریورماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می‌رود.

دیدارهای هفته هفتم نیز در حالی برگزار می‌شود که طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، صبای قم از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه هشتم شهریور ماه در یکی دیگر از دیدارهای مهم داخل خانه خود این بار در ورزشگاه یادگار امام شهر قم میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است.

انتهای پیام/78002/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول