اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابخانه قدیمی اردبیل کتابخانه برتر فرهنگی شناخته شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان اردبیل به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی در سراسر کشور برگزیده و انتخاب شد.

کتابخانه قدیمی اردبیل کتابخانه برتر فرهنگی شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه فرهنگی و کتاب‌خوانی در اردبیل اظهار داشت: کتابخانه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با توجه به فعالیت‌های گسترده فرهنگی در زمینه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی مکتوب و آنلاین و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری ویژه کودکان با موضوعات متنوع کتاب‌خوانی شاخص و ممتاز انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: این کتابخانه همچنین در بحث اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعان در مورد فعالیت‌های فرهنگی در بین کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی در مردادماه برگزیده شده است.

فرهمند امین خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تلاش‌های موفقی را در مورد توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی خود داشته است.

این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور چند ماه پس از برگزیدن کتابخانه مشارکتی سوم خرداد اردبیل کتابخانه عمومی شیخ صفی‌الدین اردبیلی را به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی شناسایی کردند.

وی با قدردانی از کتابداران این کتابخانه و تلاش کارشناسان امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل اظهار امیدواری کرد که این انتخاب زمینه‌ساز اشتیاق بیشتر شهروندان برای شرکت در مسابقات کتاب‌خوانی و مشارکت فعال در فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: آنچه که در این زمینه مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد تلاش پیگیرانه برای کارهای فرهنگی، آموزشی و تربیتی در کتابخانه‌های عمومی است که با توجه به فضای کتابخانه‌ای در این زمینه اقدامات لازم نیز انجام شده است.

انتهای پیام/62007/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول