اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان:

کتابخانه مرکزی سنندج به نام شهید مطهری تغییر کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از تغییر نام کتابخانه مرکزی سنندج به کتابخانه عمومی شهید مطهری خبر داد.

کتابخانه مرکزی سنندج به نام شهید مطهری تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، اسماعیل احمدی اظهار داشت: علاوه بر این کتابخانه نام و عنوان چند کتابخانه دیگر نیز در این شهر تغییر یافته است.

احمدی عنوان کرد: همچنین کتابخانه شماره 3 واقع در منطقه عباس‌آباد به کتابخانه عمومی امام رضا(ع) تغییر یافته و کتابخانه تازه تاسیس منطقه کانی‌کوزله با نام کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) نامگذاری شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: تغییر نام کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج در جلسه‌ای با حضور فرماندار به تصویب اعضای انجمن رسید.

وی بیان کرد: در نامگذاری کتابخانه‌های عمومی سعی شده است که به شرایط و همچنین فرهنگ استان توجه صورت گیرد و از نام شخصیت‌های بزرگ ملی و مذهبی کشور و استان استفاده شود.

احمدی از تغییر نام کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات نام برد و گفت: این کتابخانه از سال‌ها پیش عنوان مرکزی را یدک می‌کشید در حالی که اصلا ویژگی‌های یک کتابخانه مرکزی بر اساس استانداردهای مشخص شده را نداشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: این نامگذاری سبب شده بود که همه از این کتابخانه انتظار ارائه خدمات در حد یک کتابخانه مرکزی را داشته باشند و این مشکل‌ساز شده بود.

وی از ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: توجه به کیفیت در کنار کمیت در اولویت برنامه‌هاست و سعی می‌شود علاوه بر ارتقای شاخص‌های کمی در نحوه خدمات‌رسانی تغییرات اساسی لحاظ شود.

احمدی در پایان اضافه کرد: تابلوهای جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج که نام آنها تغییر یافته است در آینده‌ای نزدیک نصب می‌شود.

انتهای پیام/79001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول