اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابهامات در مورد گزینه بودن اصفهان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا

جواهری جور کم کاری ابرقویی‌نژاد را بکشد

در شرایطی که رئیس هیئت فوتبال اصفهان تمایلی به پاسخگویی ابهامات در مورد گزینه بودن اصفهان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ندارد، انتظار می‌رود مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان جور کم کاری این مسئول را بکشد.

جواهری جور کم کاری ابرقویی‌نژاد را بکشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فدراسیون فوتبال در نظر دارد پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند و پس از تمدید فرصت یک‌ماهه به ایران برای اعلام میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019، وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال بر عهده گرفتن میزبانی بر روی امکانات چهار شهر حساب باز کرده که شهر اصفهان نیز به واسطه امکانات توریستی و جهانگردی و همچنین موقعیت صنعتی، تاریخی و جغرافیایی یکی از گزینه‌های مورد نظر محسوب می‌شود.

از این رو شهرهای گزینه میزبانی اطلاعات اولیه در خصوص وضعیت ورزشگاه و زمین‌های تمرینی، امکانات ترانسفر و حمل و نقل و اسکان را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده و به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال اطلاعات ارسال به صورت کتابچه‌ای قرار است در اختیار AFC قرار گیرد.

در پی انتخاب اصفهان به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای میزبانی جام ملت‌های آسیا سئوالات و ابهامات زیادی در مورد فاکتورهای این شهر و اطلاعات به دست آمده وجود دارد اما در این مدت که بحث میزبانی داغ بوده، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان هیچ تمایلی برای پاسخ گویی به رسانه‌ها و افکار عمومی نداشته و پیگیری‌های خبرنگار فارس نیز با بی محلی ابرقویی‌نژاد مواجه شده است.

ابرقویی‌نژاد که همچنان درگیر اختلافاتش با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است، در مورد مسائل پیرامونی هیئت فوتبال سکوت کرده و به تصور اینکه خبرنگاران قرار است وارد حاشیه‌های جواهری و وی شوند، تلفنش را جواب نمی‌دهد.

در این شرایط به نظر می‌رسد رسانه‌ها و افکار عمومی باید جواب ابهامات خود را از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گرفته و شخص جواهری جور کم کاری رئیس یکی از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان را بکشد.

به اعتقاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون توسعه ورزش این اداره ابرقویی‌نژاد هیچ سمتی در هیئت فوتبال استان اصفهان نداشته و جواهری و ابراهیمی از چند ماه قبل اصرار ویژِه‌ای بر این مساله داشتند، از این رو در وضعیت فعلی بنا را بر ادعای مدیر کل و معاونش گذاشته و بر فرض اینکه ابرقویی‌نژاد مسئولیتی در هیت فوتبال ندارد، اداره کل ورزش و جوانان در قبال ابهامات به وجود آمده در خصوص میزبانی احتمالی اصفهان برای جام ملت‌های آسیا باشند.

طبیعی است وقتی ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال نباشد، انتظاری نیز برای پاسخگویی از وی وجود ندارد همان طوری که هیچ رسانه‌ای برای پرس و جو در مورد مسائل جاری هیئت‌ها به سراغ روسای سابق نمی‌رود و مدیران ورزشی استان باید این وظیفه را برعهده بگیرند اما در صورتی هم که ابرقویی‌نژاد همچون گذشته اصرار دارد که با رأی مجمع هیئت فوتبال رئیس شده و با رأی مجمع نیز از کار کنار می‌رود، باید به وی خرده گرفت که چرا حس پاسخگویی به رسانه‌ها که نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند را ندارد.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول