اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

کسب رتبه برتر مردم مازندران در مشارکت انتخاباتی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: میاندرود و مازندران در سطح کشور رتبه برتر مشارکت در انتخابات را داشته‌اند.

کسب رتبه برتر مردم مازندران در مشارکت انتخاباتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، هادی ابراهیمی صبح امروز طی سخنانی در مراسم تقدیر از مجریان و ناظران انتخابات این شهرستان با اشاره به میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 91، این موفقیت را در عرصه بین‌المللی بسیار گسترده و مهم دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مورد گفت: وظیفه مسئولان تشکر از اراده پولادین مردم در عرصه انتخابات و تلاش‌های مجریان و ناظران همچنین همه کسانی است که به تحقق انتخابات حداکثری کمک کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: این میزان مشارکت آرزوی خیلی از کشورهایی است که ادعای دموکراسی دارند اما تا به‌حال نتوانسته‌اند این چنین موفقیتی داشته باشند.

وی با اشاره به پیشتازی مازندران در تحقق حماسه سیاسی و مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: در آمار ارائه شده توسط وزیر کشور به مقام معظم رهبری مازندران پیشتاز استان‌ها در میزان مشارکت بوده است.

معاون استاندار مازندران در این مورد با بیان اینکه درصدد هستیم در آینده شهرستان‌های استان را از لحاظ میزان مشارکت دسته‌بندی، تصریح کرد: میاندرود در این دسته‌بندی با میزان مشارکت بیش از 100درصدی در گروه «شهرستان‌های الف» استان قرار دارد.

ابراهیمی در پایان از تلاش‌های عوامل برقراری امنیت در زمان انتخابات و همه کسانی که به برگزاری انتخابات کمک کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول