اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

معتادان بعد از بهبودی 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند

فرماندار اردبیل گفت: معتادان بعد از ترک اعتیاد و بهبود کامل 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

معتادان بعد از بهبودی 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جریان بازدید از سه مرکز بهبود و ترک اعتیاد اظهار داشت: اعتیاد بیماری و بلای خانمانسوزی است که باید به افراد مبتلا به آن کمک کرد و در مسیر بهبود و یا برگرداندن آنان به جامعه آنها را یاری کرد.

وی در این بازدید که با همراهی مسئولان بهزیستی انجام شد، تصریح کرد: در این مراکز بهبود و ترک اعتیاد که به صورت قانونی و زیر نظر بهزیستی با اخذ مجوزهای لازم انجام می‌شود خدمات متنوع ارائه می‌شود تا افراد موفق به ترک واقعی شوند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: افرادی که پس از بهبودی از زمینه و فرصت شغلی بهره‌مند نیستند می‌توانند از تسهیلات وام اشتغال با درصد پایین به مبلغ 10 میلیون تومان و معرفی به مراکز کار و همچنین دریافت کمک هزینه مسکن بهره‌مند شوند.

دبیر گفت:‌ نباید افراد آلوده به این مواد افیونی را که نوعی بیمار به حساب می‌آیند از جامعه و محیط اطراف خود دور کرده یا آنها را از حمایت‌هایمان بی‌نصیب کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراجعان به این مراکز علاوه بر دریافت خدمات درمانی و روان‌درمانی از سایر حمایت‌ها نیز برخوردار می‌شوند.

فرماندار اردبیل بیان داشت: افراد معتاد با کمترین هزینه و در صورتی که بضاعت مالی نداشته باشند با معرفی بهزیستی به صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

دبیر با قدردانی از دست‌اندرکاران سه مرکز بهبود و ترک اعتیاد همیاران پاک، کمپ سبلان و آرمان سبز اردبیل افزود: امیدواریم تلاش و همت این مجموعه‌ها به سالم‌سازی فضا بیش از گذشته کمک کند.

وی با هشدار جدی به مردم در خصوص سوء استفاده یا کلاهبرداری و سایر عواقب در مراکز غیر‌مجاز ترک اعتیاد ادامه داد: نباید به چنین مجموعه‌هایی امیدوار بوده و یا به کمک آنها دلخوش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: به کسانی که قصد ترک اعتیاد و بهبود را دارند توصیه می‌کنیم با مراجعه به سازمان بهزیستی از خدمات مراکز مجاز و زیر نظر سازمان بهزیستی استفاده کنند.

انتهای پیام/62005/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول