اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد

طلب 36 میلیارد ریالی آبفا از مشترکان زنجانی

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در حال حاضر شرکت آبفای زنجان بیش از 36 میلیارد ریال مطالبات در بخش‌های مختلف کاربری از مشترکان خود دارد.

طلب 36 میلیارد ریالی آبفا از مشترکان زنجانی

مسلم پور‌نصرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها در راستای حل مشکلات مربوط به آب بوده که در این راستا توجه به تامین منابع اعتباری لازم بسیار ضروری است، اظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون بحث تامین منابع مالی برای تحقق اهداف این شرکت از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های آبفای استان زنجان در شرایط فعلی محسوب می‌شود که امیدواریم این دغدغه و نگرانی با تامین منابع مالی مطمئن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های تحقق منابع مالی برای این شرکت وصول مطالبات آب و فاضلاب شهری استان است، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آبفای زنجان بیش از 36 میلیارد ریال مطالبات در بخش‌های مختلف کاربری از مشترکان خود دارد و این در حالی است که در سطح گسترده نسبت به ارائه خدمات در حوزه آب انجام وظیفه می‌کند که یکی از این موارد ارائه خدمات به دستگاه‌های دولتی است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: متاسفانه دستگاه‌های دولتی در مورد تسویه بدهی‌های خود بسیار بد حساب هستند که همین موضوع به یکی از مشکلات و دغدغه‌های شرکت آبفای استان تبدیل شده است در حالی که برای انجام خدمات در بخش آب باید منابع آن پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها در بخش انرژی اجرای یک مرحله‌ای از هدفمندی و ناتمام ماندن مراحل بعدی را موجب مشکلاتی در تامین اعتباری شرکت آب و فاضلاب دانست و اظهار کرد: در بازار آزاد به راحتی می‌توان نسبت به تعیین قیمت نهایی بر روی کالاها اقدام کرد و این درحالی است که در بخش آب در قیمت‌گذاری تمام شده بر روی خدمات با مشکلاتی مواجه هستیم، چراکه معتقدیم تعرفه‌های بخش آب بسیار پایین بوده و محدودیت‌های مالی نیز مشکلات این بخش را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/2308/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول