اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان:

داماش به تک امتیاز قانع بود/ اگر دقت داشتیم گل‌های بیشتری می‌زدیم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست داماش گیلان گفت: اگر در ضربات آخر دقت لازم را داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

داماش به تک امتیاز قانع بود/ اگر دقت داشتیم گل‌های بیشتری می‌زدیم

عبدالله کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بدون شک استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم و حریف آمده بود که با تک امتیاز به خانه برگردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دو بازی قبلی خود را برده بودیم می‌دانستیم که اگر مغرور شویم بازنده میدان هستیم به همین دلیل حریف را دست کم نگرفتیم.

مدافع شماره 10 سرخ‌پوشان خوزستانی افزود: اگرچه با سه گل پیروز میدان شدیم اما نباید ارزش‌های خوب داماش را فراموش کرد، این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم به خوبی برنامه‌های کادر فنی را در زمین پیاده کرده و نگذاشتند توپ و میدان در اختیار حریف قرار بگیرد.

کرمی عامل موفقیت تیم را از خودگذشتگی بازیکنان دانست و افزود: بچه‌های ما از خودگذشتگی کردند و هر آنچه که داشتند در زمین بازی ارائه دادند.

وی در پایان گفت: زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز اکنون شرایط خوبی دارد اما نور ورزشگاه تا حدودی نامناسب بوده و این موضوع در روند بازی بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/‌72001/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول