اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

انتظارات از تیم ما بالاتر رفته است/ تنها از یک موقعیت استفاده لازم را بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با کسب عنوان چهارمی در فصل گذشته انتظارات از تیم ما بالاتر رفته و همین امر باعث می‌شود که بازیکنان زیر فشار قرار گیرند.

انتظارات از تیم ما بالاتر رفته است/ تنها از یک موقعیت استفاده لازم را بردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: نیمه اول بازی مثل هفته قبل خوب نبودیم اما در نیمه دوم عملکرد ما به مراتب بهتر از فجر بود.

وی بیان کرد: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم بود و اکنون بسیار خوشحالم که توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با توجه به این که ابتدای لیگ است انتظار ندارم که بازیکنانم خوب و روان بازی کنند و یا این که فوتبال تماشاگرپسند ارائه دهند چون هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: فجر سپاسی تیم بسیار با انگیزه و جوانی است و بازیکنان این تیم همیشه از دوندگی خوبی برخوردار هستند.

فرکی ادامه داد: حریف نسبت به هفته گذشته بسیار متفاوت‌تر بازی کرد و در مواقعی از بازی بسیار دونده بودند و این کار ما را سخت کرده بود.

وی همچنین عنوان کرد: در نیمه دوم بازی موقعیت‌های بسیاری برای گل زدن داشتیم اما تنها از یک موقعیت خود استفاده لازم را بردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص فرزاد حاتمی بازیکن تازه جذب شده به این تیم گفت: اگر چه فرزاد در این بازی تک گل پیروزی بخش ما را به ثمر رساند اما انتظارم از فرزاد به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش بیشتر است.

وی تصریح کرد: در تیم ما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد که باید در تمرینات بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

فرکی افزود: امیدوارم که در هفته‌های آینده آن چیزی که مد نظر من و هواداران است حاصل شود و بتوانیم با کیفیت بهتری در زمین ظاهر شویم تا تماشاگران راضی از ورزشگاه خارج شوند.

وی اظهار کرد: با کسب عنوان چهارمی در فصل گذشته انتظارات از تیم ما بالاتر رفته و همین امر باعث می‌شود که بازیکنان زیر فشار قرار گیرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با توجه به این که امسال باید در سه جام حضور داشته باشیم باید آمادگی بازیکنان به لحاظ جسمی و روحی بالاتر رود.

وی در خصوص علت بازی نکردن مهدی نوری گفت: در تیم تنبیه انضباطی برای هیچ یک از بازیکنان انجام نمی‌شود و حضور مهدی نوری ارتباطی به از دست دادن ضربه پنالتی در هفته گذشته ندارد.

فرکی در پایان گفت: هنوز بازیکنان تازه جذب شده تیم به آمادگی لازم نرسیده‌اند و برای این که با تیم هماهنگ شوند نیاز به زمان بیشتر است.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول