اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان:

بدون شک برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم

کاپیتان سرخ پوشان اهوازی گفت: بدون شک برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم و سعی خواهیم کرد در هر سه جام عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم تا هواداران خشنود شوند.

بدون شک برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم

بختیار رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قطعا اگر هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شود شاهد بازی‌های به مراتب بهتر از ما خواهید بود.

وی بیان کرد: گرچه فجرسپاسی فصل گذشته در رده‌های آخر جدول قرار گرفت اما نباید تصور کرد که بازی کردن مقابل این تیم کار آسانی است.

هافبک تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: فجر تیم بسیار جوانی است و بازی کردن مقابل آن‌ها برای هر تیمی کار دشواری است.وی ادامه داد: اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با چند گل از میدان خارج شویم.

رحمانی خطاب به تماشاگران این تیم گفت: هواداران یار دوازدهم تیم ما هستند و انتظار می‌رود که در بازی‌های خانگی پرشور‌تر در کنار تیم باشند چرا که باعث انگیزه بیشتر بازیکنان می‌شود.

وی افزود: بدون شک برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم و سعی خواهیم کرد در هر سه جام عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم تا هواداران خشنود شوند.

کاپیتان فولاد خوزستان بیان کرد: همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و امیدواریم که در آینده با اضافه شدن بازیکنان جذب شده و هماهنگی بیشتر آن‌ها با تیم شرایط کار بهتر شود.

انتهای پیام/2329/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول