اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

حمایت نظام صنفی کشاورزی از وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: آقای حجتی به مثابه آبرومندی برای جهاد کشاورزی کشور است و از وی حمایت می‌کنیم زیرا موفقیت نامبرده سبب موفقیت بخش کشاورزی و شکوفایی این بخش می‌شود.

حمایت نظام صنفی کشاورزی از وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

سید موسی رهنمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حمایت خودمان را از وزیر پیشنهادی دولت یازدهم اعلام می‌کنیم، اظهار کرد: آقای حجتی شخصیت قابل قبولی برای سمت وزارت جهاد کشاورزی دارند.

وی با بیان اینکه معتقدیم که برای رفع و حل مشکلات کشاورزی وزارتخانه جهاد کشاورزی باید مقتدر باشد، ادامه داد: نیاز است که وزارت در بحث تولید و بعد از تولید کشاورزی نظر داشته باشد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اضافه کرد: به دلیل اینکه آقای حجتی شخصی خردمند، توانمند و مجرب است و احساس می‌کنیم وی در سمت محوله می‌تواند شرایط خوبی را برای کشاورزی رقم بزند از این وزیر پیشنهادی حمایت می‌کنیم.

وی گفت:  آقای حجتی به مثابه آبرومندی برای جهاد کشاورزی کشور است و از وی حمایت می‌کنیم زیرا موفقیت نامبرده سبب موفقیت بخش کشاورزی و شکوفایی این بخش می‌شود.

رهنمایی با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی از عدم اجرای قوانین مرتبط زجر می‌کشد و درخواست داریم که در وزارت جدید به این مباحث توجه ویژه شود.

وی همچنین توجه به زیرساخت‌های بخش کشاورزی و آبیاری نوین را از مباحث مهم مدنظر وزارت جهاد کشاورزی دانست.

انتهای پیام/63001/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول