اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش کشتی فرنگی قم:

رقابت‌های آسیایی تجربه گرانبهایی بود/ در مسابقات جهانی به دنبال کسب مدال هستم

ملی پوش کشتی فرنگی استان قم گفت: بعد از کسب مدال برنز مسابقات آسیایی به دنبال کسب مدال از مسابقات جهانی نیز هستم.

رقابت‌های آسیایی تجربه گرانبهایی بود/ در مسابقات جهانی به دنبال کسب مدال هستم

مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا برایم تجربیات گران بهایی به دنبال داشت و ان‌شاءالله با استفاده از تجارب شرکت در این رقابت‌ها در مسابقات جهانی بهترین کشتی‌ها را انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: صد درصد رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان سخت‌تر از پیکارهای آسیایی است زیرا اینجا دیگر با حریفانی از کشورهای قاره کهن رو به رو نیستم بلکه کشتی‌گیرانی از تمام دنیا در این مسابقات حضور می‌یابند و کار برای کسب مدال دشوارتر است.

دارنده مقام سوم و نشان برنز وزن 76 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان باتور مغولستان، اضافه کرد: تمام سعی و تلاشم در مسابقات جهانی در کشور صربستان کسب مدال و افتخارآفرینی است و امیدوارم بتوانم برای کشورم و استان قم کشتی‌گیر موفقی باشم.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از روزهای پایانی مرداد ماه بیان داشت: این رقابت‌ها به میزبانی کشور صربستان و با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای مطرح دنیا از بیست و نهم مرداد تا سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: تمرینات خوبی را طی چند ماه اخیر پشت سر گذاشته‌ام و با آمادگی مطلوبی در مرحله پایانی اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان هستم تا پس از برگزاری این مرحله از اردو به همراه سایر نفرات تیم ملی عازم این دوره از مسابقات جهانی شویم.

وی که سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور و نشان برنز مسابقات نوجوانان آسیا در سال‌جاری میلادی را در کارنامه موفقیت‌های خود دارد، ابراز داشت: در رقابت‌های آسیایی تنها به حریفی از کشور قرقیزستان باختم و حالا با این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی هم حضور داریم، مطمئنا اگر بار دیگر با این کشتی‌گیر روبه رو شوم حتما شکستش خواهم داد.

فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با بیان اینکه تمام ملی پوشان حضور آماده‌ای در تمرینات نهایی تیم ملی دارند، ادامه داد: تمام سعی و تلاش تمامی ملی پوشان در این مسابقات کسب مدال و افتخارآفرینی است و امیدوارم بتوانیم تیم ملی را به جایگاه خوبی برسانیم.

بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که دو هفته قبل در اولان باتور مغولستان انجام شد و به مقام سوم تیم ملی کشتی کشورمان انجامید، ملی پوشان نوجوان آماده حضور در مسابقات جهانی صربستان می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول