اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

خانه مطبوعات گلستان رسماً افتتاح شد

خانه مطبوعات استان گلستان با حضور منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افتتاح رسمی شد.

خانه مطبوعات گلستان رسماً افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح خانه مطبوعات گلستان اظهار داشت: انگیزه و تلاش دو عنصر مهم و اساسی برای هر حرکتی محسوب می‎شود که جدیت و علاقه در اعضای خانه مطبوعات برای انجام این مجاهدت در استان تحسین‎برانگیز است.

غلامرضا منتظری همزمانی افتتاح خانه مطبوعات با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: تدبیر، برنامه‎ریزی و همت بلند مجموعه خانه مطبوعات از همان روزهای نخست شکل‎گیری به چشم می‎خورد چنانکه مصادیق آن در برنامه‎های پیش‎بینی شده در شرق و غرب استان به تصویر کشیده شد و بسیار جالب و در نوع خود قابل تحسین بود.

خانه مطبوعات مامنی مناسب و نویدبخش برای حل مشکلات خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه نداشتن مکان مناسب برای فعالیت خانه مطبوعات که در آغاز راه قرار داشت به عنوان یکی از مشکلات و دغدغه‎های جدی این مجموعه بود، متذکر شد: هر نهادی برای نشان دادن هویت خود نیازمند مکانی مستقل است و خبرنگاران نیز برای مراجعه و بیان مشکلات خود نیازمند مکان و مرجعی بودند که این دغدغه اساسی خانه مطبوعات استان به شمار می‎رفت که خوشبختانه مرتفع شد.

منتظری تلاش اعضای خانه برای دستیابی به فضایی مناسب را قابل تقدیر خواند و افزود: در مدت کوتاه عمر خانه مطبوعات، فعالیت‎های خوبی صورت گرفت تا مامنی مناسب و نویدبخش برای حل مشکلات خبرنگاران باشد.

وی با تاکید بر اینکه تعویق برای دستیابی به مکان، زمان را از دست اعضای خانه مطبوعات ربود، خاطرنشان کرد: اینک این انتظار وجود دارد تا فرصت از دست رفته با برنامه‎ریزی‎های درست جبران شود.

خانه مطبوعات در ارائه برنامه سالانه تلاش کند/ خانه مطبوعات نیازمند تشکیل 20 اتاق فکر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از دست‎اندرکاران خانه مطبوعات خواست تا در پیش‎بینی و ارائه برنامه سالانه تلاش کنند و ابراز داشت: نیاز است تا اتاق فکری در دل خانه مطبوعات استان شکل بگیرد و با استفاده از نظرات و پیشنهادات خبرنگاران نسبت به رفع موانع گام برداشته شود.

منتظری با بیان اینکه خانه مطبوعات نسبت به فراخوان و دعوت از خبرنگاران در اتاق فکر اقدام کند، گفت: نیاز به 20 اتاق فکر و معرفی خبرنگاران در این بخش وجود دارد که این اقدام یک کار نو و جدید است که می‎تواند در راستای مشکلات رفاهی، معیشتی و آموزشی خبرنگاران کمک‎رسان باشد.

انتهای پیام/83001/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول