اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی خانه مطبوعات کردستان:

هیئت مدیره خانه مطبوعات انتقادهای سازنده را می‌پذیرند/حمایت کامل از اعضا

سخنگوی خانه مطبوعات کردستان گفت: این خانه متعلق به تک تک خبرنگاران استان است و هیئت مدیره خانه نیز بنا به تعهد خود پذیرای انتقادهای سازنده و راهنمایی‌های اعض خواهد بود.

هیئت مدیره خانه مطبوعات انتقادهای سازنده را می‌پذیرند/حمایت کامل از اعضا

اسعد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تمامی برنامه‌های خانه مطبوعات استان با هدف حمایت کامل و جامع از اعضای خانه مطبوعات در همه زمینه‌ها است.

وی تلاش برای ساماندهی نشست‌های مطبوعاتی و نحوه تجلیل دستگاه‌های اجرایی استان از خبرنگاران را یکی از برنامه‌های خانه در راستای حفظ شأن و منزلت خبرنگاران عنوان کرد و گفت: تحقق این تصمیم موجب می‌شود خبرنگاران واقعی با شأن و منزلت بهتری از سوی متولیان امر مورد تجلیل قرار بگیرند.

وی اعتراض تعداد زیادی از خبرنگاران فعال و زحمتکش استان و اظهار گله‌مندی تعدادی از مدیران ادارات و سازمان‌های استان را از دلایل اصلی اتخاذ این تصمیم برای حفظ شان و جایگاه خبرنگاران عنوان کرد.

فرهادی، حفظ حرمت و جایگاه تک تک خبرنگاران فعال استان از کم تجربه‌ترین تا پیشکسوت این عرصه را از سوی همه مسئولین استان لازم و ضروری خواند و گفت: خبرنگاران کردستانی با صداقت، دلسوزی و همت و پشتکار خود در همه عرصه‌ها و مناسبت‌ها به عنوان یار و یاور مسئولین در عرصه اطلاع‌رسانی، بیشتر از حد انتظار دین خود را ادا کرده‌اند، پس باید شان و جایگاه این عزیزان برای همیشه حفظ شود.

وی برخی کم تجربگی‌ها و ندانم کاری‌ها از سوی چند تن از خبرنگاران کردستانی را نشانه عدم شناخت آنها از رسالت اصلی صاحبان قلم و بانیان حقیقت دانست.

سخنگوی خانه مطبوعات استان کردستان گفت: خانه مطبوعات متعلق به تک تک خبرنگاران استان است بنابراین لازم است ارتباط بیشتری با خانه داشته باشند و هیئت مدیره خانه نیز بنا به تعهد خود پذیرای انتقادهای سازنده و راهنمایی‌های اعضای خانه هستند.

وی درج برخی انتقادها از خانه مطبوعات و یا انتقاد خبرنگاران از متولیان این عرصه یا نقد از همکاران رسانه‌ها را در آستانه روز خبرنگار و یا بعد از برگزاری برنامه روز خبرنگار کاملا طبیعی و از خصوصیات اصلی این عرصه بیان کرد.

وی هرگونه تخریب، تهمت، بی‌احترامی و بداخلاقی را دور از اخلاق حرفه‌ای بیان کرد و افزود: صاحبان قلم در هر موقعیتی که باشند، حرمت قلم خود را حفظ خواهند کرد.

وی در پایان روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران فعال رسانه‌های جمعی استان تبریک گفت و از همه مسئولین استان خواست در گرامیداشت روز خبرنگار در روز دوشنبه نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/79001/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول