اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز

تفسیر سوره مومنون توسط نماینده ولی‏فقیه در گلستان پایان یافت

همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، ظهر امروز تفسیر سوره مومنون توسط آیت‏الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، در مسجد جامع گلشن گرگان پایان یافت.

تفسیر سوره مومنون توسط نماینده ولی‏فقیه در گلستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان تفسیر سوره مومنون را از ماه رمضان سال گذشته آغاز کرد و بعد از گذشت یکسال تفسیر آن را به پایان رساند.

براساس این گزارش، جلسات تفسیر سوره مومنون توسط آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی قبل از ماه مبارک رمضان هفته‏ای یکبار و ماه مبارک نیز روزانه به جز روزهای جمعه در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد. ‏

طبق گزارش فوق، در ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه گرگان جلسات تفسیر سوره مومنون برگزار می‏شد.

در این جلسات جمع زیادی از مردم روزه‏دار گرگان حضور داشته و از مباحث ارائه شده در جلسات تفسیر بهره بردند.  

زیبایی‏های دنیا موجب فراموشی آخرت می‏شود

نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان ظهر امروز در آخرین جلسه تفسیر سوره مومنون گفت: چشم انسان اگر به زیبایی‏های زندگی دنیا باشد زندگی آخرت را فراموش می‏کند.

نورمفیدی اظهار داشت: پروردگار از دو دسته انسان‏ها در روز قیامت خبر داد که یک دسته کارنامه اعمالشان سنگین و دسته دیگر کارنامه اعمالشان سبک است.

وی افزود: انهایی که کارنامه اعمال سنگین دارند وارد بهشت شده و آنهایی که کارنامه اعمال سبک دارند وارد جهنم می‏شوند.

پروردگار علت عدم پذیرش جهنمیان برای بازگشت به دنیا را مسخره کردن مومنان عنوان می‏کند

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: جهنمیان کسانی هستند که ذات اقدس الهی، انبیا و ائمه را تکذیب کردند.

نورمفیدی ادامه داد: جهنمیان به پروردگار می‏گویند که شقاوت و بدبختی بر ما غلبه کرد و موجب گمراهی ما شد، ما قبول داریم که اشتباه کردیم، ما را دوباره به دنیا بازگردان تا جبران کنیم.

به گفته وی، ذات اقدس الهی در این گفت‏و‏گو با غضب از پذیرش خواسته آنها مخالفت کرده و علت آن را مسخره کردن مومنان در دنیا عنوان می‏کند.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول