اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

وجود یک میلیارد و 736 میلیون تن ذخایر معدنی در همدان

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان از وجود یک میلیارد و 736 میلیون تن ذخایر معدنی در استان خبر داد و گفت: این میزان ذخایر نیازمند توجه جدی مسئولان استان است.

وجود یک میلیارد و 736 میلیون تن ذخایر معدنی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور ظهر امروز در ستاد اجرایی بخش معدن استان همدان با اشاره به وجود 62 نوع ماده معدنی شناسایی شده در کشور افزود: از این میزان ماده معدنی شناسایی شده 20 نوع آن مربوط به استان همدان است.

وی تصریح کرد: تاکنون 21 جلسه در راستای بحث توسعه معادن استان برگزار شده که تصمیمات مناسبی نیز در این زمینه اتخاذ شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با اشاره به وجود معادن و ذخایر معدنی مناسب در شهرستان ملایر خواستار توجه جدی به معادن این شهرستان شد.

وی بحث احداث شهرک شیشه ملایر را یادآور شد و گفت: فاز نخست این طرح در 90 هکتار تملک شده و نخستین واحد آن با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

خیریانپور خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته در بحث احداث این شهرک فاز نخست آن باید امسال به بهره‌برداری برسد.

وی از وجود 37 واحد سیلیس در سطح شهرستان ملایر خبر داد و افزود: اگر امکانات لازم و زیربنایی برای این شهرک مهیا شود وضعیت مناسبی را برای شهرستان‌های همدان، ملایر و تویسرکان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/89017/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول