اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

رسالت خبرنگار خدمت به مردم از طریق اطلاع‌رسانی صحیح است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت خبرنگار خدمت به مردم از طریق اطلاع‌رسانی صحیح است.

رسالت خبرنگار خدمت به مردم از طریق اطلاع‌رسانی صحیح است

محمدتقی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در الیگودرز ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار این روز را به تمام اصحاب رسانه دیداری، شنیداری، همچنین خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار به روز تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه اظهار داشت: خبرنگاری حرفه‌ای است که با حضور به موقع خود در هر شرایط برای کشف رویدادها شاهد به عینیت رساندن اخبار، وقایع و اتفاق‌ها هستند که می‌توانند با این حرفه خطیر در اصلاح جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی یادآور شد: همان طور که می‌دانیم، خبرنگارانی که در دفاع مقدس از جان خود گذشتند که مصداق مهم آن شهید صارمی در افغانستان در حال انجام ماموریت به درجه شهادت نائل شد و یاد آن عزیز در قلب مطبوعات و اصحاب رسانه مورد تکریم است.

این مسئول در راستای رسالت خطیر این حرفه خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگار خدمت به مردم از طریق اطلاع‌رسانی صحیح و به روز اخباری که در رسانه درج می‌شود که این مهم در اکثر اوقات باعث رونق نشاط در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران سخت کوشانی هستند که معمولاً دارای روحیه جهادی ایثارگری است و به همین خاطر اخبار آنها دارای ارزش و اعتبار است و باعث جذب حداکثری مخاطبان می‌شود.

توکلی با اشاره به مشکلات در این عرصه افزود: البته در این حرفه هم مشکلاتی وجود دارد و برخی از خبرنگاران در مقابل مردم و رشد و ترقی افراد خاص دارای قدرت از تعهدات خود دور می‌شوند که این بحث خیلی کمرنگ است و در موارد نادر دارای بقاء و دوام نیستند که در این مورد باید نقادانه عیوب جامعه را مطرح کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیک اندیشان بلند عرصه خبرنگاری دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و متوجه ماموریت خود هستند، چرا که آنها رسالت انبیاء را به همراه دارند و امانت‌دار مردم هستند و باید مسئولیت‌پذیر باشند.

این مسئول با توجه به حفظ بی‌طرفی در تحلیل موضوعات در سایت خبرگزاری فارس اذعان داشت: خبرگزاری فارس یکی از مهم‌ترین خبرگزار‌ی‌های کشور است که توانسته مخاطبان زیادی داشته باشند و این مهم در نشر اخبار و تحلیل موضوعات جانب بی‌طرفی خود را حفظ کرده و جزء رسانه‌های پیشرو است.

به گزارش خبرنگار فارس از الیگودرز خودباوری یکی از مهمترین شاخصه توسعه فرهنگی است که باید خبرنگار با نقد صحیح حق کسی را محوریت جامعه قرارداد و پایمال نکرد.

انتهای پیام/85008/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول