اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

همه باید کمک کنند صبا به روند موفقیت‌های خود ادامه بدهد

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: همه دست‌اندرکاران اعم از مسئولان، مدیران باشگاه، مردم، هواداران و رسانه‌ها باید کمک کنند تا صبا به روند موفقیت‌های خود در لیگ سیزدهم ادامه بدهد.

همه باید کمک کنند صبا به روند موفقیت‌های خود ادامه بدهد

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی که تیم ما دارد، همه از صبای قم در ادامه بازی‌های این فصل لیگ برتر مقابل حریفان پیروزی می‌خواهند و این انتظار بی‌دلیل نیست.

وی ادامه داد: صبای قم برای این فصل تمرینات خود را به موقع و با برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب آغاز کرد و در فصل نقل و انتقالات کادر فنی و مدیریت باشگاه عملکرد خوبی داشتند و بازیکنانی که به تیم ما آمدند اگر چه بیشتر آنها جوان و جویای نام هستند اما سرشار از انگیزه هستند.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه بیان داشت: در فصل جاری هم استخوان‌بندی اصلی صبای قم از فصل قبل حفظ شده است و هم برای رفع نقاط ضعف بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف جذب تیم ما شدند به همین خاطر همه انتظار برد از صبا دارند.

وی ابراز کرد: همچنین همه از ما انتظار ارائه بازی‌های جذاب و کسب پیروزی دارند و معتقدند امسال یکی از بهترین تیم‌های صبای قم در ادوار مختلف لیگ برتر برای دوره سیزدهم روانه مسابقات شده و می‌تواند همچون لیگ یازدهم عملکرد خوبی داشته باشد.

بختیاری‌زاده افزود: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم و همچنین توانایی‌ و ظرفیت موجود در کادر فنی و بازیکنان صبا، این انتظار بی‌مورد نیست و ان‌شاءالله بعد از دو پیروزی خوبی که در مقابل ملوان بندر انزلی و نفت تهران داشتیم، به فکر کسب پیروزی دیگری مقابل فولاد خوزستان هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد صبای قم در دو هفته نخست لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند بیان کرد: ما در این دیدارها دو نتیجه بسیار خوب مقابل ملوان و نفت تهران گرفته و توانستیم تیم نفت حریف قدرتمند خود را در ورزشگاه دستگردی شکست دهیم.

مربی قمی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: کسب دو پیروزی در دو هفته به طور قطع نتیجه مطلوبی است،‌ برای رسیدن به هدف نهایی یعنی قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدول باید همین روند را ادامه دهیم و در دیدارهای آتی نیز خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به رده‌بندی صبای قم در جدول لیگ برتر یاد آور شد: در حال حاضر ما در رتبه دوم قرار داشته و بالاتر از استقلال و پرسپولیس در جدول ایستاده‌ایم اما گول این جایگاه را نمی‌خوریم زیرا راه طولانی تا پایان لیگ باقی مانده و امیدواریم که حتی عملکرد بهتری داشته باشیم تا این جایگاه را حفظ کنیم.

بختیاری‌زاده اظهار داشت: این نتیجه خوبی برای یک تیم شهرستانی است و صبای قم به رده‌های میانه جدول اکتفا نمی‌کند چون می‌خواهد در پایان لیگ برتر جزو چهار تیم برتر باشد.

گفتنی است صبای قم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول