اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

برای کسب 3 امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌رویم

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌رویم.

برای کسب 3 امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌رویم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما در حال حاضر رتبه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار داریم اما باز هم می‌گویم دلیل باخت ما به تیم فولاد خوزستان مغرور شدن بازیکنان از بابت قرار گرفتن در این جایگاه نیست.

وی ادامه داد: حق ما در دیدار با فولاد خوزستان باخت نبود اما آن نتیجه را فراموش کرده‌ایم و پس از باخت ناعادلانه در آن بازی، بازیکنان صبا زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و به هماهنگی و آمادگی خوبی برای دیدار با استقلال تهران رسیده‌اند.

مربی تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: مطمئن باشید امسال تیم صبای قم از تیم‌های خوب لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود، تیم ما در کنار بازیکنان با تجربه و توانمندی که دارد به بازیکنان جوان و بومی نیز میدان داده و بعد از دو پیروزی در بازی با فولاد با بدشانسی به حریف خود باخت.

وی تصریح کرد: البته تیم ما برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کاملاً متحول شده ولی با حفظ بازیکنان کلیدی سال گذشته و جذب چند بازیکن خوب می‌تواند جزو مدعیان سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر کشور باشد.

بختیاری‌زاده در ادامه درباره بازی این هفته تیمش برابر استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: فاصله زمانی بین دیدار هفته سوم برابر فولاد با بازی هفته چهارم مقابل استقلال بسیار اندک است و امیدوارم که این موضوع به تیم ما ضربه نزند.

وی یادآور شد: با این حال بلافاصله بعد از بازی هفته سوم که در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فولاد خوزستان داشتیم، تیم تمرینات خود را پیگیری کرده و بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و ان‌شاءالله آماده بازی مقابل تیم استقلال تهران هستند.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه تیم استقلال را یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر دانست و تصریح کرد: با این حال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر مقابل صبای قم کار سختی پیش رو دارد زیرا بازیکنان صبای قم با روحیه به مصاف این تیم می‌روند و قصد شکست استقلال را دارند.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 20 و30 دقیقه روز شنبه نوزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول