اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی خانه خیرین خراسان‌رضوی:

احسان ماندگار سبب افزایش میزان مشارکت همگانی می‌شود

رئیس شورای عالی خانه خیرین خراسان‌رضوی گفت: طرح احسان ماندگار مردم را با هر سطح درآمدی برای شرکت در فریضه الهی وقف تشویق می‌کند تا میزان مشارکت همگانی در این زمینه‌ها افزایش یابد.

احسان ماندگار سبب افزایش میزان مشارکت همگانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا بصیری‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: وقف سنت حسنه‌ای است که می‌تواند در هر زمینه‌ای تاثیرگذار باشد و علاوه بر این یک اقدام اعتقادی بسیار ارزشمند است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف عامل تغییرات مثبت و سازنده باشد.

وی با بیان این‌که وقف در دوره فعلی رونق گذشته را ندارد، ادامه داد: این دست از طرح‌ها راه‌حل‌هایی است که رغبت مردم را برای وقف بیشتر می‌کند و علاوه بر این، انگیزه‌های مردم را با شیوه‌هایی مدرن نسبت به انجام دادن این عمل خداپسندانه ارتقا می‌بخشد.

رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز خراسان‌رضوی با تاکید بر این‌که در میان عامه مردم باوری مبنی بر این‌که مردم با سطح درآمدی متوسط و نسبتاً پایین نمی‌توانند واقف باشند، نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید اقدامات فرهنگی و تبلیغی زیادی انجام شود تا این باور در راستای مشارکت عموم مردم در ترویج سنت حسنه وقف تغییر کند.

انتهای پیام/70003/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول