اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر کرمان خبر داد

توزیع اقلام ضروری بین سیل‌زدگان جیرفت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان گفت: اقلامی شامل چادر، پتو و مواد خوراکی بین 250 خانوار سیل‌زده در شهرک حسین‌آباد شهرستان جیرفت در حال توزیع است.

توزیع اقلام ضروری بین سیل‌زدگان جیرفت

کاووس محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اقلامی شامل چادر، پتو و مواد خوراکی بین 250 خانوار سیل‌زده در شهرک حسین‌آباد شهرستان جیرفت در حال توزیع است.

وی افزود: در پی بارندگی‌های استان کرمان خسارت‌هایی به بخشی از شهرهای استان از جمله جیرفت وارد شده و با توجه به طبیعت باران‌های فصلی باید تمهیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته شود.

محمودی تصریح کرد: در شهرستان جیرفت خسارات در تمام منطقه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده، اما اضطراری نیست که نیاز به خدمات‌دهی فوری داشته و باید تلاش کنند تا این خرابی‌هایی که به وجود آمده است را برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ارزیابی نخستین، یک‌هزار تخته پتو، 500 تخته موکت و کنسرو در حد نیاز بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از عصر امروز تا روز پنجشنبه بارندگی در این مناطق ادامه دارد و باید تمام نیروها آماده باشند.

محمودی با بیان اینکه از شهرستان کهنوج و عنبرآباد برای کمک به شهرستان جیرفت اکیپ اعزام شده است، ابراز داشت: هلال‌احمر کرمان با تمام تجهیزات آمادگی هرگونه کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم سیل‌زده شهرستان را دارد.

انتهای پیام/80001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول