اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

سیل در کرمان 2 کشته و یک مفقود بر جای گذاشت

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل در شهرستان‌های استان گفت: سیل در کرمان 2 کشته و یک مفقود بر جای گذاشته است.

سیل در کرمان 2 کشته و یک مفقود بر جای گذاشت

محمدجواد کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: بر اثر بارندگی‌های روز گذشته در شهرستان‌های بافت، بم، سیرجان و جیرفت و وزش توفان در شهرستان ریگان تعدادی از روستاها و شهرها دچار آبگرفتگی منازل، قطعی برق و آب و برخی جاده‌ها در این مناطق تخریب شدند.

وی افزود: اکثر محورها در مناطق آسیب دیده با تلاش اکیپ‌های راهداری بازگشایی شده است.

کامیاب تصریح کرد: در شهرستان جیرفت به دلیل وزش توفان و سقوط درختان پنج دستگاه خودرو آسیب دیده است و یک دستگاه خودرو بدون سرنشین در مسیر سیل قرار گرفته و مفقود شده و یک خودرو را نیز سیل برده است.

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل در سایر شهرستان‌های استان خاطر نشان کرد: در روستای تمیک شهرستان بم نیز یک دختر‌بچه بر اثر طغیان آب رودخانه خواجه‌عسکر مفقود شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: یک نفر نیز در شهرستان سیرجان در سد تنگویه دچار رعد و برق شده و یک نفر هم در این حوادث در شهرستان جیرفت جان خود را از دست داده است.

کامیاب اظهار کرد: تا این لحظه بیش از 500 رأس دام آسیب جدی دیدند و تلفات داشتند؛ در شهرستان ریگان نیز تعدادی تیر برق شکسته که کارکنان اداره برق با تلاش در حال رفع مشکل قطعی برق هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان ادارات برق و آب در تلاش برای رفع مشکلات ناشی از حوادث اخیر در مناطق آسیب‌دیده هستند، افزود: هم‌اکنون نیروهای مختلف هلال‌احمر مشغول امدادرسانی به آسیب دیدگان و اکیپ‌های راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند.

انتهای پیام/2655/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول